Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
- Data zamieszczenia: 2018-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1177P na odcinku Śmiłowo – Kaczory - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 1177P na odcinku Śmiłowo – Kaczory . 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje odcinek o długości 788 mb w miejscowości Kaczory (km od 4+261 do 5+049), który jest częścią dokumentacji, opracowanej dla całego odcinka drogi o długości 5323 mb. 2) Zadanie obejmuje wykonanie nowych warstw bitumicznych na łącznej powierzchni 4 870,50 m2. 3) W ramach zamówienia Wykonawca wykona wymianę betonowych barier drogowych na bariery stalowe typu SP-09/4, oznakowanie poziome metodą grubowarstwową w km od 4+200 do 5+250 oraz ustawienie nowego oznakowania pionowego. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 6 do SIWZ. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą spełniać wymogi określone w powyższej dokumentacji. W przypadku, gdy w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z warunkami wykonania i odbioru. 4. Zasadnym jest, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także dla uzyskania wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. 6. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drodze a także do utrzymania ruchu publicznego na drodze objętej zamówieniem w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót. 7. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 8. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty koszty badań obciążą Wykonawcę. 9. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) obsługa układarki mas bitumicznych; 2) obsługa automatyki układarki mas bitumicznych; 3) obsługa walca drogowego; 4) obsługa kosza układarki; 5) obsługa koparki/koparko-ładowarki. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Za Strzelnicą wraz z budową kanalizacji deszczowej w Środzie Wielkopolskiej – etap I
Dodano: 2024-05-14 - Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
Dodano: 2024-05-13 - Budowa drogi – Rataje Os. Park Rataje, gm. Chodzież
Dodano: 2024-04-19 - „Auguścin – przebudowa drogi gminnej nr G129327P”
Dodano: 2024-04-11 - "Auguścin – przebudowa drogi gminnej nr G129327P"
Dodano: 2024-04-09 - Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
Dodano: 2024-04-08 - Budowa i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych wraz z kanalizacją sanitarną na terenie gminy Doruchów
Dodano: 2024-04-05 - Budowa ciągu pieszo-jezdnego w m. Powodowo
Dodano: 2024-04-04 - „Budowa drogi gminnej nr 325116P (ul. Leśna) w miejscowości Palędzie w Gminie Dopiewo.”
Dodano: 2024-04-03 - „Budowa drogi gminnej nr 791173P w miejscowości Gorzyce Wielkie ul. Topolowa i w miejscowości Topola Mała ul. Leśna”, Gmina Ostrów Wielkopolski woj. wielkopolskie
Dodano: 2024-04-02