Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1090K (od drogi nr 783 Troks – Braciejówka – Jangrot – Trzyciąż) na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 783 do drogi wojewódzkiej nr 794”

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32300 Olkusz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2
    32300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 1090K (od drogi nr 783 Troks – Braciejówka – Jangrot – Trzyciąż) na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 783 do drogi wojewódzkiej nr 794”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 1090K (od drogi nr 783 Troks – Braciejówka – Jangrot -Trzyciąż) na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 783 do drogi wojewódzkiej nr 794” Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana obejmująca przebudowę drogi powiatowej nr 1090K. Realizowana będzie na podstawie trzech odrębnych dokumentacji projektowych (załącznik nr 11a, 11b i 11c do SIWZ) posiadających prawomocne decyzje pozwolenia na budowę. Są to:  „Przebudowa drogi powiatowej nr 1090K Troks – Braciejówka – Jangrot – Trzyciąż” firmy PYLON z Katowic – decyzja pozwolenie na budowę nr 754/2016 wydana przez Starostę Olkuskiego w dniu 03.11.2016r. obejmująca swoim zakresem wymianę bądź wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni oraz dobudowę chodników dla pieszych w miejscowościach Troks, Braciejówka, Michałówka, Jangrot i Trzyciąż. Charakterystyka robót ze względu na kilometraż przebudowywanej drogi:  km 0+235,53 ÷ 5+519,12 – przebudowa jezdni i budowa chodników,  km 5+524,00 ÷ 5+883,00 – umocnienie istniejącego rowu prawostronnego,  km 6+817,00 ÷ 7+942,00 – budowa chodnika,  km 9+491,95 ÷ 9+840,19 – zabezpieczenie krawędzi jezdni poprzez zabudowę ścieku betonowego,  km 10+038,00 ÷ 10+659,00 – budowa chodnika,  km 12+053,00 ÷ 12+425,00 – budowa chodnika,  km 12+750,00 ÷ 13+268,85 – przebudowa jezdni,  „Budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej nr 1090K od drogi nr 783 - Troks - Braciejówka - Jangrot – Trzyciąż Etap II - odcinek od szkoły w Jangrocie do skrzyżowania z drogą gminną w kierunku Cieplic” firmy SANITECH z Zarzecza – decyzja pozwolenie na budowę nr 266/2013 wydana przez Starostę Olkuskiego w dniu 13.05.2013r. obejmująca swoim zakresem budowę chodnika oraz kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem wylotu kanalizacyjnego do przydrożnego rowu. W ramach powyższej części inwestycji projektuje się następujące zagospodarowanie terenu: − jednostronny chodnik o szer. 1,6m z kostki betonowej szarej gr. 8cm i powierzchni 744,7m 2 od km 0+000,00 do km 0+595,13 (według ustalonego układu odniesienia kilometrażu drogi, − przebudowę istniejących indywidualnych zjazdów do posesji o łącznej powierzchni 396,1m 2 z kostki betonowej gr. 8cm koloru czerwonego, − kanalizację deszczową o łącznej długości 510,10m (495,8 + 14,3) wraz z wykonaniem wylotu kanalizacyjnego do przydrożnego rowu, − zabezpieczenie dna i skarp rowu poniżej wylotu płytami betonowymi, ażurowymi o wymiarach 60x40x10cm na długości 50,0mb, − likwidację przydrożnego rowu w miejscu lokalizacji projektowanego chodnika,  „Budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej nr 1090K od drogi nr 783 - Troks - Braciejówka - Jangrot – Trzyciąż Etap I - odcinek od skrzyżowania z DW 794 do granicy Trzyciąża” firmy SANITECH z Zarzecza – decyzja pozwolenie na budowę nr 314/2013 wydana przez Starostę Olkuskiego w dniu 28.05.2013r. obejmująca swoim zakresem budowę chodnika i kanalizacji deszczowej oraz przebudowa w miejscowości Trzyciąż wzdłuż drogi powiatowej nr 1090K relacji Troks – Braciejówka – Jangrot – Trzyciąż na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 794 do granicy administracyjnej Trzyciąża. W ramach powyższej części inwestycji projektuje się następujące zagospodarowanie terenu: − jednostronny chodnik o szer. 1,6m z kostki betonowej szarej gr. 8cm i powierzchni 719,9m 2 od km 0+010,28 do km 0+571,59, − przebudowę istniejących indywidualnych zjazdów do posesji o łącznej powierzchni 259,6m 2 z kostki betonowej koloru czerwonego, − kanalizację deszczową o łącznej długości 455,40m z dwoma niezależnymi odcinkami ciążącymi w kierunku wschodnim (włączenie do kanalizacji deszczowej ZDW) i zachodniej z odprowadzeniem wód opadowych za pośrednictwem przebudowywanego przepustu do przydrożnego rowu, − poszerzenie pasa jezdni w rejonie zakrętu w kierunku miejscowości Jangrot o powierzchni 9,2m 2 na odcinku od km 0+549,45 do km 0+570,45, − likwidację przydrożnego rowu w miejscu lokalizacji projektowanego chodnika, Wszystkie wbudowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości itp. oraz dopuszczenia do wykorzystania w budownictwie a przed ich wbudowaniem uzyskać uprzednią zgodę/akceptację Zamawiającego. Zamawiający wymaga również zlecenia przez Wykonawcę robót nadzorów branżowych gestorom poszczególnych sieci. W trakcie realizacji procesu budowlanego wymagane jest systematyczne prowadzenie badań w zakresie nośności, zagęszczenia, grubości warstw konstrukcyjnych itp. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik nr 7a, 7b i 7c do SIWZ – Przedmiary robót. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca w terminie trzech dni od dnia podpisania Umowy, przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zadania, opracowany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia uwag do terminów przestawionych w harmonogramie rzeczowo – finansowym. Nie wniesienie uwag przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia przestawienia harmonogramu rzeczowo – finansowego należy uznać za jego akceptację. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu w dwutygodniowych odstępach czasu aktualnej tabeli elementów rozliczeniowych, sporządzonych na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy, umożliwiających określenie stopnia realizacji przedmiotu Umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczył w formie pisemnej oświadczenia kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych o podjęciu obowiązków. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. D) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga, aby wskazane przez Zamawiającego niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z Kodeksem Pracy. Są to:  przygotowanie frontu robót,  nadzorowanie jakości, terminowości i zgodności wykonywanych robót z dokumentacją,  zamawianie materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia,  zapewnienie sprzętu niezbędnego do prowadzenia robót,  kierowanie grupą podległych pracowników,  nadzór nad prawidłowością wykonywanych robót (m.in. rozbiórkowych, ziemnych, nawierzchniowych, wykończeniowych, odwodnieniowych, oraz przy wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, co najmniej dwóch osób realizujących ww. czynności. Obowiązek zatrudnienia wyżej wymienionych osób dotyczy wykonawcy, podwykonawcy, jak i dalszego podwykonawcy. Za brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę wskazaną w § 17 ust. 1 pkt 14 umowy (zał. nr 6 do SIWZ). Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do przedłożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, oświadczenia dot. osób zatrudnionych przy realizacji zadania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 390.000,00 PLN (słownie złotych: trzysta dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zarządu Drogowego w Olkuszu - Pekao Bank Polski S.A. nr konta 61 1020 2528 0000 0802 0453 3998. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Ponadto Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiarów robót, które stanowią załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ. PonadtoWykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do przedłożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, oświadczenia dot. osób zatrudnionych przy realizacji zadania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach