Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1005D w m. Grochowice - Etao I

Gmina Kotla ogłasza przetarg

  • Adres: 67240 Kotla, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 318 361 , fax. 768 318 308
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotla
    ul. Głogowska 93
    67240 Kotla, woj. dolnośląskie
    tel. 768 318 361, fax. 768 318 308
    REGON: 39064735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1005D w m. Grochowice - Etao I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1005D w m. Grochowice – Etap I” 2. Ogólny zakres zamówienia: 2.1. Zakres zamówienia obejmuje budowę chodnika w pasie drogi powiatowej nr 1005D w miejscowości Grochowice na odcinku 0+000 km do 0+680 km, w tym:  wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm i szerokości 1,5 m na podsypce cem-piaskowej,  regulację pionową studzienek,  karczowanie pni i krzewów zgodnie z PZT,  zakup i montaż znaków drogowych. 2.2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w: - dokumentacji technicznej z planem zagospodarowania terenu i przekrojami normalnymi, STWiOR, stanowiących zał. nr 7 do SIWZ, - przedmiarach robót, które są dokumentem pomocniczym przy wycenie zał. nr 8 do SIWZ, - istotnych postanowieniach umowy (IPU) – zał. nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone: 2.1. przelewem – wpłacane na rachunek Gminy Kotla w Banku Spółdzielczym we Wschowie 28 8669 0001 0180 8317 2000 0033 z dopiskiem „wadium – „Przebudowa drogi powiatowej nr 1005D w m. Grochowice – Etap I” – GK.271.2.2018.EO” – tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku (UWAGA: w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium); 2.2. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmiotu o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359, 2260, z 2017 r. poz. 1089, 1475, 2201) – załączane do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku Zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do kasy). W przypadku załączenia dokumentu do koperty zawierającej ofertę należy pamiętać, aby nie spinać ww. dokumentu z ofertą i nie numerować go jako kolejnej strony tej oferty. Dokument ten, bowiem ma zapewnić możliwość swobodnego przekazania do kasy, bez konieczności naruszania integralności samej oferty. 2.3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 3.Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 3.1. musi być wystawione na Gminę Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, 3.2. musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; 3.3. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców; 3.4. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania z ofertą. 4.Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu zostaje przesłane Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia – tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie drogi lub chodnika, każde o wartości brutto min. 100 000,00 zł i potwierdzi należyte wykonanie tych robót budowlanych przy pomocy dowodów (np. referencje), zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach