Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 0624Z Granica Państwa - Będargowo

Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4328100 , fax. 091 3178900
  • Data zamieszczenia: 2011-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
    ul. Tanowska 8 8
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4328100, fax. 091 3178900
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 0624Z Granica Państwa - Będargowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja dotyczy przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 0624Z o długości ok. 3,280 km. Zakres inwestycji obejmuje: 1) Rozbiórkę fragmentów istniejącej nawierzchni drogi; 2) Wykonanie poszerzeń jezdni bitumicznej; 3) Wykonanie konstrukcji nawierzchni drogowej; 4) Wykonanie nakładki bitumicznej; 5) Remont istniejących miejsc parkingowych; 6) Remont istniejącego chodnika przebiegającego przy krawędzi jezdni oraz przy zatokach parkingowych; 7) Utwardzenie istniejących zjazdów gruntowych do posesji oraz przebrukowanie fragmentów istniejących zjazdów utwardzonych; 8) Przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia terenu; 9) Wycinkę kolidującego zadrzewienia; 10) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; 11) Opracowanie projektu organizacji ruchu i zatwierdzenie jej przez Starostę Polickiego. UWAGA: projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ obejmuje budowę ścieżki rowerowej, oraz drogi gminnej nr 25, które nie wchodzą w zakres robót budowlanych objętych zamówieniem. Niezwłocznie po zawiadomieniu o terminie zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a przed jej zawarciem, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania: 1) PZJ (programu zapewnienia jakości), opracowanego zgodnie z pkt 6.1. Szczegółowych Specyfikacji technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ; 2) projektu harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Projekt harmonogramu rzeczowo - finansowego podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie załącznik do umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty i wbudowane materiały licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dwóch tablic informacyjnych o wymiarach 90 cm x 70 cm z trwałego tworzywa odpornego na zniszczenie i działanie warunków atmosferycznych. Układ, proporcje, kolorystyka i czcionki tablicy muszą być zgodne rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.06.2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 953, z późn. zm.). 2) wykonania i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dwóch tablic zawierających informację o dofinansowaniu projektu z EFRR w ramach INTERREG IVA, w ramach projektu pn. Ponadgraniczne połączenie drogowe Shwennenz - Ladenthin - Warnik - Będargowo w polsko - niemieckim obszarze rozwoju Odra - Nysa (DEPERON), logo programu oraz Zamawiającego; tablica powinna mieć wymiary co najmniej 120 x 100 cm i powinna być wykonana z tworzywa trwałego, odpornego na zniszczenie i działanie warunków atmosferycznych. Układ, proporcje, kolorystyka i czcionki tablicy muszą być uzgodnione z Zamawiającym. 3) Opracowania tymczasowej organizacji ruchu. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ, tj: 1) Projekt budowlany - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto: Starostwo Powiatowe w Policach Bank PEKAO S.A. I/oddział w Policach 44-1240-3943-1111-0000-4135-6962 4) W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: a) Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Starostwa Powiatowego w Policach przed upływem terminu składania ofert. b) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kancelarii Zamawiającego (w tym przypadku kopię dokumentu umieścić w kopercie wraz z ofertą) albo wraz z ofertą. 5) Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach