Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej 2322S - ulica M.C. Skłodowskiej w Lublińcu

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3510514 , fax. 034 3510511
  • Data zamieszczenia: 2015-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3510514, fax. 034 3510511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej 2322S - ulica M.C. Skłodowskiej w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi powiatowej nr 2322 S, stanowiącej ciąg ul. M.C. Skłodowskiej w Lublińcu, służącej obsłudze komunikacyjnej dla przyległej zabudowy mieszkaniowej i przemysłowej oraz stanowiąca łącznik pomiędzy obwodnicą miasta (DK 11) a centrum miasta Lubliniec i drogą wojewódzką nr 906. W zakresie planowanego zadania przewiduje się przebudowę nawierzchni jezdni, zjazdów indywidualnych do posesji, zatok autobusowych, zatok postojowych i ciągów pieszych i rowerowych. 2.Przedsięwzięcie obejmuje przebudowę dwóch odcinków ulicy o łącznej długości 2671m.Pierwszy z nich obejmuje odcinek od ronda Śląskiego do skrzyżowania z DK 11 o długości 1441.11m. Drugi odcinek o długości 1229.89m i rozpoczyna się za skrzyżowaniem z DK 11, a kończy się na granicy terenu zabudowanego m. Lublińca. 3.Na drodze przewiduje się wykonanie jezdni o stałej szerokości 6,0m o nawierzchni SMA o gr. 4cm, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego o gr. 5cm, podbudowę z betonu asfaltowego o gr. 6cm i kruszywa łamanego o gr. 20cm oraz warstwę stabilizującą z gruntu ulepszonego cementem o gr. 20cm. 4.Ponadto przewiduje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji z betonowej kostki brukowej gr. 8cm, zatok autobusowych z kostki granitowej o gr. 22cm, zatok postojowych jak i chodników z betonowej kostki brukowej gr. 8cm. 5.W ramach przebudowy przewiduje się remont odwodnienia ulicy poprzez wymianę wpustów ulicznych oraz remont kanału deszczowego. Wody opadowe i roztopowe z utwardzonych nawierzchni odprowadzane będą poprzez wpusty uliczne oraz przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej. 6.W ramach zadania przewidziano przebudowę oświetlenia ulicznego - 89 latarń oraz sieci elektroenergetycznej nN w celu umożliwienia przebudowy drogi. 7.Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: a)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 2 do SIWZ) - dla branży drogowej, b)specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ) - dla branży drogowej, c)przedmiar robót (załącznik nr 4 do SIWZ) - dla branży drogowej, d)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 5 do SIWZ) - dla branży elektrycznej, e)specyfikacja techniczna (załącznik nr 6 do SIWZ) - dla branży elektrycznej, f)przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ) - dla branży elektrycznej, g)projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 8 do SIWZ) - dla branży teletechnicznej, h)specyfikacja techniczna (załącznik nr 9 do SIWZ) - dla branży teletechnicznej, i)przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) - dla branży teletechnicznej j)plan wyrębu (załącznik nr 11 do SIWZ), k)projekt stałej organizacji ruchu (załącznik nr 12 do SIWZ), oraz zgodnie z wymaganymi normami i innymi przepisami związanymi. 8.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 9.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być wliczony w cenę oferty. 10.Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 11.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. W trakcie prac Wykonawca będzie musiał na bieżąco informować nadzór inwestorski o stosowanych materiałach celem skontrolowania ich zgodności z zapisami SIWZ. 12.Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 13.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 14.Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje,że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 09 lutego 2015r. do godz. 9.30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach