Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej 1614 W Trzylatków - Kozietuły na odcinku od km 6+153,90 do km 9+206,00 oraz od km 9+241,00 do km 9+792,90.

Powiat Grójecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134 , fax. +48(48)6651147
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
    Piłsudskiego 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, fax. +48(48)6651147
    REGON: 67022314900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej 1614 W Trzylatków - Kozietuły na odcinku od km 6+153,90 do km 9+206,00 oraz od km 9+241,00 do km 9+792,90.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej 1614 W Trzylatków - Kozietuły na odcinku od km 6+153,90 do km 9+206,00 oraz od km 9+241,00 do km 9+792,90. Zadanie realizowane w ramach pomocy finansowej z przeznaczeniem na realizację projektów w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego. Przebudowa drogi powiatowej 1614 W będzie polegała na wykonaniu jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,00 m na podbudowie wykonanej w technologii MCE o grubości 20,0 cm. W ramach przebudowy powstaną obustronne pobocza z destruktu o szer. 1,00 m. Inwestycja obejmuje wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Roboty pomiarowe, geodezyjna dokumentacja powykonawcza, 2. Wycinka drzew i krzewów, 3. Roboty ziemne - ścinka poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów 4. Wykonanie podbudowy z mieszanki MCE o grubości 20,0 cm, 5. Oczyszczenie i skropienie bitumem podbudowy, 6. Wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy z mieszanki mineralno- asfaltowej w ilości 125,00 kg/m2 o grubości 5 cm po zagęszczeniu, 7. Skropienie warstwy wyrównawczej, 8. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC-11S w ilości 100,00 kg/m2 o grubości 4 cm po zagęszczeniu, 9. Ułożenie oporników betonowych 12x25 na podsypce cementowo piaskowej z oporem 10. Montaż oznakowania pionowego – znaki aktywne LED 11. Wykonanie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową 12. Wykonanie poboczy z destruktu po obu stronach na szerokości 1,00 m Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym (załącznik nr 7 do SIWZ) Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac (załącznik nr 9 do SIWZ). Inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie. Wnioskodawca posiada pełną dokumentację techniczną na realizację zadania oraz projekt Stałej Organizacji Ruchu Wszystkie roboty wykonane będą w pasie drogowym. Przebudowa drogi będzie prowadzona przy dopuszczonym ruchu drogowym. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu oraz wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 7 i 9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik Nr 7 i 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z poniższym,i zapisami SIWZ 9.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 42.000,00 zł ( słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych). 9.2 wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 1 lutego 2019 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 310) 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Grójcu; ul. Jatkowa 3: 85 9128 0002 2001 0000 0866 0036 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu 9.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 1 lutego 2019 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 310) będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). 6.13 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.14 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.13, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach