Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 0598420284
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna 16e 16e
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 0598420284
REGON: 77098312400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej 1112G Ustka - Gąbino na odcinku ul. Grunwaldzkiej w m. Ustka od hm 0+00,00 do hm 4+59,00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obejmuje swoim zakresem odcinek drogi powiatowej- ul. Grunwaldzkiej w Ustce od skrzyżowania z Placem Dąbrowskiego do skrzyżowania z ul. Jagiellońską. Prace polegać będą na wykonaniu: remontu nawierzchni bitumicznej wraz z budową elementów spowalniających oraz przejść z azylami dla pieszych, budowy ciągu pieszego, pieszo - rowerowego i zatok parkingowych od strony osiedla bloków wielorodzinnych, budowy instalacji oświetleniowej. remoncie kanalizacji deszczowej Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. Opis robót: Roboty polegać będą na przebudowie ul. Grunwaldzkiej od km 0+00,00 do km 4+59,00 i obejmować będą wykonanie ciągu pieszo - rowerowego, ułożeniu chodnika na długości ok. 459,00 mb, parkingów oraz postoju TAXI. Prace obejmą również wykonanie kolektora deszczowego na długości 470,00 m oraz oświetlenia drogowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 3% wartości zamówienia
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zawarte w SIWZ. Dokonanie oceny spełnienia warunków: na podstawie złożonych oświadczeń, kopii dokumentów oraz formularzy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci: 1)Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( podanie co najmniej jednej referencji)- wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4)Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę wspólną. 5)Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, sporządzonego wg załącznika Nr 4 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w branży drogowej. 6)Wykazu niezbędnego do wykonania sprzętu i urządzeń takich jak: Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania, Walce drogowe o ciężarze od 8 do 10 ton, minimum 2 szt. Układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - minimum 1 szt. Według zał. Nr 5 do SIWZ. 7)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)Zestawienie zakresu rzeczowego i cen jednostkowych, sporządzony wg zał. Nr 6 do SIWZ oraz przedłoży szczegółowy kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego zał. Nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót ulepszających nawierzchnie chodników przy drodze gminnej nr 228024G w Piasecznie, Gminie Gniew
Dodano: 2016-03-10 - Bieżące remonty nawierzchni ulic na terenie miasta Ustka w 2016 roku
Dodano: 2016-01-20 - Remonty cząstkowe nawierzchni oraz utrzymanie oznakowania drogowego w Redzie w roku 2016.
Dodano: 2015-12-09 - Przebudowa skrzyżowania ulicy Warszawskiej z ulicą Konopnickiej w Nowym Dworze Gdańskim
Dodano: 2015-11-23 - Budowa odcinka drogi wzdłuż torów kolejowych wraz z przebudową skrzyżowania ul. Hryniewieckiego i przystosowaniem istniejących urządzeń sterowania ruchem kolejowym w zakresie zabudowy dodatkowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu na przejeździe kat b w km 28,125
Dodano: 2015-10-08 - BUDOWA ULIC W LĘBORKU: ZIELONA, BŁĘKITNA - II ETAP
Dodano: 2015-09-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1329G ul. Witosa od DK6 do m. Lubowidz od km 0+030 do km 0+650, budowa ścieżki rowerowej od km 0+650 do 1+460 i opaski chodnikowej od km 1+465 do km 1+610
Dodano: 2015-07-03 - Remont ul. Łąkowej, ul. Nowej i ul. Sadowej w Nowym Dworze Gdańskim - etap I
Dodano: 2015-06-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1322G ul. Syrokomli w granicach miasta Lęborka
Dodano: 2015-04-30 - wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z przebudową i remontem istniejącego skrzyżowania drogi gminnej nr 111321G (ul. Jarowa) z drogą wojewódzką nr 215 (ul. Żeromskiego) w Chłapowie, budową przykanalików kanalizacji deszczowej w ul. Piastowskiej i Przedwiośnia w Jastrzębiej Górze oraz w ul. Augustyna Necla we Władysławowie, budową części ul. Rybackiej oraz wymianą nawierzchni chodnika w części ul. Ks. Merkleina we Władysławowie
Dodano: 2015-04-15