Przetargi.pl
Przebudowa drogi Płaczki - Śnieciska

Gmina Zaniemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 857 580 , fax. 612 857 747
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaniemyśl
    ul. Średzka 9
    63-020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 612 857 580, fax. 612 857 747
    REGON: 63125818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaniemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Płaczki - Śnieciska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega na wykonaniu przebudowy II odcinka drogi gminnej Płaczki - Śnieciska. W ramach inwestycji wykonać należy: odtworzenie granic pasa drogowego, trasy i punktów wysokościowych, wykonanie inwentaryzacji, karczowanie krzewów średniej gęstości, cięcie odrostów i samosiejek z wywozem gałęzi poza teren, wycinkę drzew z karczowaniem pni, zdjęcie darniny i wywóz jej poza teren, rozbiórkę elementów dróg z wywozem poza teren robót, cięcie masy bitumicznej na gł. 4 cm, wykonanie podbudowy grubości 15 cm plus 5 cm położone mechanicznie, wykonanie nawierzchni na jezdni i zjazdach z betonu asfaltowego, humusowanie i obsianie trawą, oznakowanie pionowe. Całkowita długość odcinka drogi wynosi ok. 820 mb. Dokładny zakres prac obejmuje dokumentacja projektowa (zamieszczona dokumentacja obejmuje również I etap prac, który nie objęty realizacją inwestycji), specyfikacje techniczne oraz kosztorys ofertowy. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu zapoznania się ze specyfikacją i warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie ryczałtowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000.00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-03-31 do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach