Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 116280D, km 0+000 - 0+415 w Sokołowsku [intensywne opady deszczu sierpień 2017 r.]

Gmina Mieroszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 494 318 , fax. (074) 84 94 323
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
    pl. Niepodległości 1
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 748 494 318, fax. (074) 84 94 323
    REGON: 89071826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 116280D, km 0+000 - 0+415 w Sokołowsku [intensywne opady deszczu sierpień 2017 r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi nr 116280D, km 0+000 - 0+415 w Sokołowsku [intensywne opady deszczu sierpień 2017 r.] (GPIiOŚ.271.13.2019) polegającego na przebudowie fragmentu drogi publicznej zlokalizowanej na terenie dz. nr ewid. 64 obr. Sokołowsko. 2) W ramach zadania przyjęto jedną jezdnię o szerokości 3,0 m., przeznaczoną do ruchu w obu kierunkach. Założono spadek poprzeczny daszkowy 2 %. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi:- koryto na głębokość 50 cm,- warstwa odsączająca z piasku - 15 cm,- dolna warstwa podbudowy z mieszanki związanej cementem o klasie C 3/4 – 15 cm,- górna warstwa podbudowy kamiennej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 – 20 cm,- warstwa wiążąca AC 16 W – gr. 5 cm., - warstwa ścieralna AC 11 S – gr. 4 cm. Należy wykonać skopienie międzywarstwowe po warstwie wiążącej. Na początku odcinka należy się dowiązać wysokościowo do istniejącej nawierzchni drogi, natomiast na końcu odcinka do istniejącej nawierzchni kamiennej drogi. Niweleta na obiekcie mostowym pozostaje bez zmian. Od km 0+020 niweletę należy podnieść nad niweletę drogi istniejącej do 15 cm. Zmianę wysokości niwelety należy wykonać na długości 20 m. Pobocza ze względu na rozmiary działki i istniejącą zabudowę należy wykonać o zmiennej szerokości. Maksymalna szerokość pobocza w miejscach, gdzie pozwalana to ukształtowanie działki wynosi 0,75 m. Spadek poprzeczny poboczy 8%. Nawierzchnia poboczy zostanie wykonana o gr. 20 cm. z kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/31,5. Szerokość dojazdów do posesji wynosi 3 m. Dojazdy wykonujemy do granicy pasa. Dojazdy do posesji wykonujemy z kruszywa łamanego 0/31,5 o gr. 20 cm. Konstrukcja zjazdów do posesji taka sama jak konstrukcja poboczy. Istniejący przepust fi 400 w km 0+110 oraz przepust fi 300 pod zjazdem w km 0+225 należy wyremontować, zachowując średnicę oraz długość. W celu lepszego odwodnienia terenu zastosowano korytka półokrągłe wg KPED 01.03. przy krawędzi jezdni. Zlokalizowano je w dwóch odcinkach, pierwszy odcinek korytek od km 0+122,42 do km 0+210,02 oraz drugi odcinek korytek od km 0+231,70 do km 0+414,49. Wyloty korytek włączamy do istniejących przepustów, odcinek pierwszy do przepustu fi 200, odcinek drugi do przepustu fi 300. Włączenie należy umocnić zabrukiem z kostki betonowej gr 8 cm na ławie betonowej C12/15.Połączeniu warstwy ścieralnej z prefabrykatem betonowym należy uszczelnić taśmą bitumiczną. W km 0+217,52 należy wykonać studnię rewizyjną fi 1200. Studnia połączy wylot przepustu fi 300 do przepustu fi 800. Studnia fi 1200 żelbetowa z kręgów. Właz do studni klasy D400.Na istniejącym obiekcie mostowym w km 0+005 należy wykonać warstwy bitumiczne 4+5 cm. W przypadku gdy rzędne płyty obiektu na to pozwolą, należy wykonać też podbudowę kamienną na pełną grubość lub na grubość na jaką pozwoli rzędna płyty. Rzędne nowej nawierzchni na obiekcie muszą pozostać na wysokości rzędnych istniejącej nawierzchni. Wszystkie włazy oraz skrzynki zaworowe na każdym z odcinków należy wyregulować do wysokości nowej nawierzchni. W ramach zadania należy także oczyścić z rowy znajdujące się w działce drogowej. Ponadto należy wykonać oznakowanie drógi powiatowej nr 3364D z drogą gminną 116280D znakami D-1 i znakiem A-7 oraz dostosować niweletę drogi gminnej do niwelety do niwelety aktualnie przebudowywanej nawierzchni jezdni ul. Głównej w Sokołowsku – zgodnie z uzgodnieniem Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu znak WIP.7134.13.3.2019. 3) Obowiązkiem wykonawcy będzie także zarejestrowanie dziennika budowy, przestrzeganie zapisów decyzji nr 420/2019 z dnia 13.06.2019 r. Starosty Wałbrzyskiego znak: ZAB.6740.399.2019 w tym, zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz zakończeniu budowy. 4) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać i zamontować tablicę informującą o otrzymanej pomocy finansowej, wykonaną zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowującej. 5) Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają dokumentacja projektowa oraz STWiORB. 6) Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek, itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami. Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz spełnią wymagania Zamawiającego. Na podstawie art. 30 ust. 5 PZP to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w projekcie umowy. Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie robót ziemnych oraz robót związanych z układaniem nawierzchni. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy zł 00/100 gr) najpóźniej do 25.07.2019 r. do godz. 1000 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: nr konta 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008 w Banku Spółdzielczym w Kamiennej Górze – przelewem z zaznaczeniem – wadium przetargowe i nazwa postępowania. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mieroszowie. Kopię dokumentu jw. należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach