Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Chmiel

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Lotnicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7513011, 7513012 , fax. 081 7512091
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik
    ul. Lotnicza 4 4
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 7513011, 7513012, fax. 081 7512091
    REGON: 43006880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://start.lasy.gov.pl/web/swidnik
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Chmiel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Chmiel 2. Droga leśna od km 0+000 do km 2+997,24 Przewidziana do przebudowy droga leśna nr I rozpoczyna się od pasa drogowego drogi powiatowej nr 2272L km 0+000 - a kończy w km 2+997,24 drogi leśnej gruntowej. Przebudowa drogi obejmuje miedzy innymi : a) wykonanie robót ziemnych, b) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie , c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, d) wykonanie poboczy z pospółki, e) wykonanie zjazdów, mijanek oraz składnic f) usuniecie kolidujących pniaków po ściętych drzewach. Przebudowa drogi leśnej posiadać będą jezdnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szerokości 3,50 m oraz pobocza gruntowe o szerokości 0,75 m. Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości - 12 cm. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie grubości - 17 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącymi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 4. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ; c) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 5. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz. 1243) 6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 9. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 11. Wykonawca zapewni, co najmniej 36 miesięczną (liczoną od daty końcowego odbioru robót) gwarancję na wykonane prace budowlane na warunkach określonych w umowie. 12. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 30000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 2)Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz.620). 3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku BGŻ Oddział Świdnik Nr 21203000451110000000504030 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium na przebudowę drogi leśnej w leśnictwie Chmiel 4)Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez zdekompletowania i uszkodzenia oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5)Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_swidnik/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach