Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Bratnik

Nadleśnictwo Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. gen. Kleeberga 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552314 , fax. 081 8552278
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubartów
    ul. gen. Kleeberga 17 17
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552314, fax. 081 8552278
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubartow.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Bratnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej przebiegającej przez teren leśnictwa Bratnik o długości 2524m. Przebudowa drogi leśnej obejmuje: - profilowanie i wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie (założono wyrównanie na 50% powierzchni drogi); - profilowanie i wyrównanie mieszanką MMA o gr. średniej 2 cm (50% powierzchni drogi układane wraz z warstwą ścieralną); - wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki MMA o gr. Min 5 cm; - wykonanie zjazdów mieszanką kwarcowo-węglanową gr. 12 cm; - wykonanie umocnienia poboczy mieszanką kwarcowo-węglanową gr. 10 cm; - wykonanie mijanek dla samochodów w ciągu drogi leśnej; - profilowanie skarp rowów, poboczy i terenów przyległych; - rozbiórka istniejących przepustów na ciekach wodnych; - montaż nowych przepustów z rur HDPE, średnicy 40 cm; - odtworzenie rowów. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania robót opisane są w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Wspólny słownik zamówień Kod CPV - 45233000-9, 45233100-0, 45233200-1, 45111200-0 Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli, co najmniej 36 miesięcznej nieodpłatnej gwarancji jakości od dnia końcowego odbioru robót oraz zrównanej z tym okresem rękojmi za wady. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na powierzchni robót w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień wykonania zamówienia - odbioru robót. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca, który uzyska zamówienie, będzie je realizował przy udziale podwykonawców, działania wykonawcy opisane są w dziale VIII i postanowieniach projektu umowy. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ; c) Wszystkie materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać wymagane atesty i odpowiadać odpowiednim normom technicznym tj. muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie. Przed zastosowaniem i wbudowaniem podlegają sprawdzeniu przez inspektora nadzoru. Ponadto wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zadania. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: - wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz. 1243) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 10.000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych, w jednej z następujących form: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42 poz. 275, z 2008 r., nr 116, poz. 730, 732, nr 227 poz.1505 oraz z 2010 r. nr 96 poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP Oddział Lubartów nr: 69 1020 3206 0000 8202 0031 6901 z dopiskiem na blankiecie przelewu - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Bratnik. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.05.2014 r. do godz. 9:00 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, dlatego należy wnieść go z takim wyprzedzeniem, aby na koncie zamawiającego znalazło się nie później niż w momencie upływu terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie zamawiającego lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona (art. 89 ust 1 pkt 5 w zw. z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp). 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 11 10 poniżej. 8. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Ponadto Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, również wtedy, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń na okoliczność spełniania warunków udziału w postępowaniu albo pełnomocnictw, nie złoży w terminie wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_lubartow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach