Przetargi.pl
Dostawa skraplacza powietrznego na potrzeby Zakładu Ekstrakcji Nadkrytycznej

Instytut Nawozów Sztucznych ogłasza przetarg

  • Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 473 14 00 , fax. 81 473 14 10
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nawozów Sztucznych
    Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
    24-110 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 473 14 00, fax. 81 473 14 10
    REGON: 00004161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skraplacza powietrznego na potrzeby Zakładu Ekstrakcji Nadkrytycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa skraplacza powietrznego na potrzeby Zakładu Ekstrakcji Nadkrytycznej. Skraplacz powietrzny wraz z konstrukcją wsporczą powinien spełniać poniższe wymagania: Skraplacz powietrzny o mocy 80kWx2 wraz z konstrukcją wsporczą Skraplacz powietrzny - bez elementów miedzianych lub elementy miedziane zabezpieczone przed korozją (atmosfera NH3, NOx, SO2) oraz konstrukcja nośna pod skraplacz. Skraplacz przeznaczony do współpracy z istniejącym agregatem chłodniczym OPW140-2 opartym na dwu sprężarkach Bitzer 6J-33.2Y Wykonanie montażu skraplacza oraz podłączenie go do istniejącego agregatu. Uruchomienie agregatu z dostarczonym skraplaczem. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na poprawność wykonanego podłączenia. Zakres oferty technicznej: Oferta techniczna powinna zawierać karty katalogowe lub charakterystykę techniczna na podstawie, których będzie można dokonać sprawdzenia założeń i wymagań technicznych. Zakres dostawy winien obejmować: 1) kompletne, nowe urządzenie, 2) instrukcję obsługi w języku polskim/angielskim, 3) kartę gwarancyjną, 4) wykaz części zamiennych zawierający dane umożliwiające ich jednoznaczne określenie przy zamówieniu, 5) wykonanie montażu skraplacza oraz podłączenie go do istniejącego agregatu. 6) uruchomienie agregatu z dostarczonym skraplaczem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Nr 14/PZ/BX-6. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy od daty uruchomienia w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty i dokumentacje wymagane w załączniku nr 6 do SIWZ Baza dostawy DDP Puławy, Magazyn Zamawiającego - według Incoterms 2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425112003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną