Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej nr 20 w leśnictwie Kotowo I etap.

Nadleśnictwo Łupawa ogłasza przetarg

  • Adres: 76-242 Łupawa, Łupawa 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8463546 , fax. 059 849 21 68
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łupawa
    Łupawa 49 49
    76-242 Łupawa, woj. pomorskie
    tel. 059 8463546, fax. 059 849 21 68
    REGON: 77052832500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl podstrona: www.szczecinek.lasy.gov.pl/lupawa/info.php?id=43
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej nr 20 w leśnictwie Kotowo I etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nawierzchni utwardzonej warstwą gruzu oraz tłucznia oraz dostosowanie profilu podłużnego i poprzecznego drogi do wymogów drogi wewnątrzzakładowej klasy L3 na odcinku o długości 564,73 mb. Przebudowa obejmuje wykonanie odwodnienia drogi poprzez system rowów otwartych oraz przepustów pod drogą i zjazdami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.2.1 Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( referencje, opinie, listy polecające), że roboty te zostały wykonane należycie - wartość każdej roboty minimum 100 000 zł. 1.2.2 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia oraz załączą kopie uprawnień - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi drogowymi posiadający aktualny wpis o przynależności do Izby Inżynierskiej. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - polisa OC na wartość minimum 100 000 zł. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia- nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), b. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, że usługi zostały wykonane należycie, wg załączonego wzoru - zał. nr 3do SIWZ, c. polisę OC na minimalną kwotę 100 000 zł d. kopię uprawnień budowlanych drogowych oraz kopię wpisu o przynależności kierownika budowy do Izby Inżynierskiej e. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - zał nr 2do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.lasy.gov.pl/lupawa/info.php?id=43
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach