Nadleśnictwo Leżajsk ogłasza przetarg
- Adres: 37300 Leżajsk, ul. Tomasza Michałka
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 172 428 894 , fax. 172 426 145
- Data zamieszczenia: 2017-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Leżajsk
ul. Tomasza Michałka 48
37300 Leżajsk, woj. podkarpackie
tel. 172 428 894, fax. 172 426 145
REGON: 69002699900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi leśnej Łoiny położonej w Leśnictwie Marynin - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania: Przebudowa drogi leśnej Łoiny położonej w Leśnictwie Marynin. Zakres inwestycji: jednostka ewidencyjna Brzóza Królewska, gm. Leżajsk, działki nr: 6386, 6387, 6376, 6377, 6367, 6368, 6360, 6356/1, 6364, 6357, 6365, 6358, 6366, 6359. Przebudowywana droga biegnie między oddziałami 187-201. Zakres robót: karczowanie pniaków, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, zastosowanie geowłókniny separacyjno - filtracyjnej i geokraty z HDPE, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie mijanek, placów składowych na drewno, wykonanie przepustów, wykonanie rowów odwadniających z wyprofilowaniem dna i skarp, uzupełnienie i plantowanie poboczy. Długość przebudowywanej drogi wynosi: 2+770,00 km, szerokość jezdni: 3,5 m, szerokość poboczy: 1,25 m. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn . zm.). Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych lub dostarczenie umów bez ujawniania danych osobowych. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca nie wskaże takowych części, będzie to oznaczało, że zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Na podstawie art. 36 b ust. 1a Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, (o ile są już znane), podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. (art. 36 b Ustawy) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, aktualnymi normami oraz z zachowaniem przepisów BHP, ochrony środowiska i ochrony przyrody. Wspólny słownik zamówień publicznych: 45233226-9 - roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Załącznik nr 9 i 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualne podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 oraz art. 7 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymagań minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca okaże na każde żądanie Zamawiającego stosowny dokument wystawiony przez producenta. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Praca na sprzęcie, którym dysponuje wykonawca lub podwykonawca wymienionym w pkt. 6.1 c) SIWZ 1) Dwie koparki (w tym jedna z łyżką do skarpowania) o poj. łyżki co najmniej 0,15 m3 2) Równiarka samojezdna, 3) Dwa walce samojezdne w tym jeden ogumiony, 4) Dwa samochody samowyładowcze o ładowności co najmniej 12 t każdy, 5) Rozkładarka do kruszyw, 6) Szczotka mechaniczna wykonana z twardych elementów czyszczących (służąca do zdrapywania i usuwania zanieczyszczeń), 7) Szczotka miękka służąca do zamiatania i usuwania niezwiązanych ziaren kruszywa, 8) Kombajn do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z elektronicznym sterowaniem pozwalającym na precyzyjne dozowanie lepiszcza i kruszywa. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS,potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. SANKCJA GROŻĄCA ZA NIESPEŁNIENIE WYMOGU ZATRUDNIENIA Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 SIWZ czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi leśnej „Gliniane” położonej w Leśnictwie Wydrze II postępowanie
Dodano: 2021-02-08 - Budowa drogi leśnej „Gliniane” położonej w Leśnictwie Wydrze II postępowanie
Dodano: 2020-11-23 - Budowa drogi leśnej „Gliniane” położonej w Leśnictwie Wydrze
Dodano: 2020-11-03 - Przebudowa dróg: dz. nr ewid. 222/1 w km 0+000 – 0+185 w miejscowości Gliny Wielkie i dz. nr ewid. 770 w km 0+350 – 0+655 w miejscowości Górki, remont dróg: działka nr ewid. 1940 w km 0+000 – 0+255 w miejscowości Borowa, działka nr ewid. 402 w km 0+000 – 0+105 w miejscowości Gliny Wielkie, dz. nr ewid. 770 w km 0+000 – 350 w miejscowości Górki, działka nr ewid. 175 w km 0+000 – 0+155 w miejscowości Surowa
Dodano: 2020-06-05 - Modernizacja nawierzchni wokół budynku DPS
Dodano: 2020-04-29 - Remont drogi gminnej nr 103256R Gliny Małe – Wągroda w miejscowości Gliny Małe, drogi Stara Cegielnia – Górki dz. nr ewid. 399 obręb Surowa, drogi Most – Brnik dz. nr ewid. 265 obręb Łysakówek, drogi Za Kościołem dz. nr ewid. 868, 1386 obręb Górki, drogi Do Leśniaka dz. nr ewid. 389/2 obręb Gliny Wielkie, drogi gminnej nr 103254R Sadkowa Góra – Gawłuszowice w miejscowości Sadkowa Góra
Dodano: 2019-09-18 - Przebudowa drogi leśnej nr L43/03 położonej w Leśnictwie Potok
Dodano: 2019-05-14 - Budowa drogi leśnej Graniczna - Łącznik II etap
Dodano: 2019-04-10 - Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Świlcza na dz. nr ewid. 306/1
Dodano: 2018-09-07 - Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Świlcza na dz. nr ewid. 306/1
Dodano: 2018-08-22