Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni wokół budynku DPS

Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 37-743 Nowosiółki Dyd., Huwniki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 6719450 w. 43 , fax. 0-16 6719451
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach
    Huwniki 127
    37-743 Nowosiółki Dyd., woj. podkarpackie
    tel. 0-16 6719450 w. 43, fax. 0-16 6719451
    REGON: 65095863600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshuwniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni wokół budynku DPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni wokół budynku DPS, polegająca na wymianie nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię z kostki brukowej. Nawierzchnia modernizowanej drogi wewnętrznej powinna być dostosowana do nośności samochodów ciężarowych o nacisku na oś minimum 9 500 kg. Zamówienie obejmuje wartość robocizny, materiałów, sprzętu i transportu. Kolor kostki i krawężników: szary.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych określonych w zamówieniu c. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. d. Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. e. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach