Przetargi.pl
Przebudowa drogi łączącej ul. Dworcową z ul. Powstańców Wlkp. w Borku Wlkp.

Gmina Borek Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63810 Borek Wielkopolski, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 716 120 , fax. 655 715 893
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borek Wlkp.
    Rynek 1
    63810 Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 655 716 120, fax. 655 715 893
    REGON: 52801400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi łączącej ul. Dworcową z ul. Powstańców Wlkp. w Borku Wlkp.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z „Przebudowa drogi łączącej ul. Dworcową z ul. Powstańców Wlkp. w Borku Wlkp.”. W ramach inwestycji przewidziano wykonanie poniższych zadań: a) remont i przebudowa istniejącej nawierzchni drogi, b) przebudowę istniejących zjazdów, c) przebudowę nawierzchni ciągu pieszego, d) montaż wpustów deszczowych oraz przykanalików, e) wymianę istniejących krawężników na nowe, f) reprofilację i oczyszczenie istniejących rowów trawiastych, g) budowę wyspy azylu dla pieszych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują : projekt budowlany, przedmiar robot,kosztorys ofertowy, szczegółowe specyfikacje techniczne. Opracowanie ewentualnych projektów wykonawczych należy do Wykonawcy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób na podstawie umowy o pracę - zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeksu pracy , wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia : 1) związane z wykonaniem robót przygotowawczych i ziemnych 2) zawiązane z wykonywaniem nawierzchni Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem tych osób do realizacji przedmiotu zamówienia do dnia podpisania umowy – dokument wymagany od wykonawcy, którego oferta oceniona została jako najkorzystniejsza. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub Podwykonawcę do przedstawienia dokumentu zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie celem dokonania oceny dokumentów przekazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił 30 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany protokolarnie przedmiot umowy. Zamawiający wymaga ubezpieczenia na własny koszt z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia (robot), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. Jeżeli w projekcie, przedmiarze robót bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występują wskazania materiałowe typu znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia (producenta) to należy odczytywać je jako przykładowe i służą one określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane, techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego projektu. Wszelkie koszty wynikające z tytułu rozwiązań równoważnych ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100 ). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 3 kwietnia 2017., godzina 11.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach , o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp : w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach