Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim ogłasza przetarg
- Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, Wolności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (025) 7817400 , fax. (025) 7817460
- Data zamieszczenia: 2018-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
Wolności 23
08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
tel. (025) 7817400, fax. (025) 7817460
REGON: - - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi kategorii powiatowej nr 3911W w miejscowości Łomna, od km 3 + 480 do km 4 +600, gm. Kosów Lacki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi kategorii powiatowej nr 3911W w miejscowości Łomna, od km 3 + 480 do km 4 +600, gm. Kosów Lacki, 3.2 Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania zawiera przedmiar robót i dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 3.3 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za całokształt, w tym za: przebieg i terminowe wykonanie robót, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót. 3.4 Przy każdej dostawie, grysu kamiennego i emulsji asfaltowej, dla zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dostarczyć dokument pozwalający na identyfikację producenta, u którego wykonawca dokonał zakupu. 3.5 Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. 3.6 Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu atesty i aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności z PN, EN na wszystkie dostarczone na budowę materiały oraz recepty na asortyment wykonywanych robót i zatwierdzony przez Starostę Sokołowskiego projekt oznakowania robót. 3.7 Zamawiający zastrzega sobie, że ewentualne przerwy w robotach, nie spowodowane warunkami atmosferycznymi, nie przekroczą trzy dni w miesiącu. 3.8 W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.9 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesie-niu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Za-mawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produk-tów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując ozna-czenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równo-ważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskaza-nego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sy-tuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opi-nia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nie równoważności”. 3.10 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności: • obsługiwanie maszyn drogowych (walców, układarek, koparek, koparko – ładowarek, ładowarek, równiarek), • układanie nawierzchni drogowych Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 500,- (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100 gr) 8.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że po-ręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim Nr 34 9221 0000 0002 1438 2000 0050 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 8.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku ban-kowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwa-rancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub insty-tucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa pod-miotów trzecich . 8.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 8.7 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykon robót podob dla.: Rozbud DW801 na odc. od skrzyż. z DW798 i drogą pow. 2729W do skrzyż. z DK50 poleg. na wyk. remontu ronda w Otwocku Małym w oparciu o załączoną Inwentaryzację – 107/24
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk
Dodano: 2024-05-16 - Budowa dróg manewrowych oraz miejsc parkingowych przy ul. Nurskiej
Dodano: 2024-05-15 - Poprawa spójności komunikacyjnej poprzez rozbudowę dróg publicznych w Gminie Wołomin: ul. Mickiewicza, ul. Parkowej, ul. Wesołej w Wołominie.
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa DW nr 719 na odc. od km 29+525 do km 29+942 oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1523W ul. Brwinowskiej w Milanówku w obrębie wlotu na skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 719.- nr 053/24
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa drogi gminnej nr 450409W Brzezinki Nowe - Wilczy Ług o długości 519 mb
Dodano: 2024-05-09 - „Przebudowa ulicy Przepiórki oraz ulicy Kuropatwy w miejscowości Pęcice Małe”
Dodano: 2024-05-06 - Budowa drogi gminnej ul. płk. Z. Chmieleńskiego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie częściowej nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 4115W o łącznej dł. ok. 800 mb w m. Wola Łuszczewska i Nowy Łuszczewek, gm. Błonie
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin – Stoczek – Sadowne
Dodano: 2024-04-29