Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMNINNEJ NR 109243L W MSC. CIOSMY, GMINA BIŁGORAJ

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    Kościuszki 88
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMNINNEJ NR 109243L W MSC. CIOSMY, GMINA BIŁGORAJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego , realizowanego w ramach projektu pod nazwą: „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109243L W MIEJSCOWOŚCI CIOSMY, GMINA BIŁGORAJ)” 4.1.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zaplanowany do przebudowy odcinek drogi gminnej w msc. Ciosmy Byczek od km 0+145,00 do km 1+144,00 posiada długość 999,00 m. Przedmiotowa droga gminna klasy D posiada koronę szerokości około 5,50 m. Jezdnia bitumiczna posiada spadek daszkowy 2 %, a pobocza gruntowe spadek jednostronny wynoszący 8 %. Przyjęto szerokość jezdni 3,50 m, a poboczy gruntowych 2 x 1,00 m na całej długości drogi. W ramach przebudowy drogi planuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej grubości (4+4) cm. Początek trasy km 0+145,00 drogi gminnej zlokalizowany jest w osi istniejącej jezdni bitumicznej w odległości 145,00 m od krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 2926L. Koniec trasy km 1+144,00 zlokalizowany jest w osi drogi gminnej w odległości 999,00 m od punktu początkowego. Projektowana oś drogi usytuowana jest pośrodku istniejącej nawierzchni bitumicznej. 4.1.2. Elementy robót Realizowane przedsięwzięcie składa się z następujących elementów: - roboty przygotowawcze, - odwodnienie, -wyrównanie deformacji jezdni w profilu i przekroju (pow. 161,54 m2) oraz likwidacja ubytków, wyboi i wykruszeń - nawierzchnia - szer. jezdni 3,50 m grub. warstw (4+4) cm, - regulacja zjazdów i poboczy o nawierzchni betonowej (długość 1,00 m, szerokość zmienna), - utwardzenie zjazdów gruntowych na styku z krawędzią jezdni (27 szt. zjazdów o szerokości 5,00 m i długości 1,00 m), - regulacja poboczy, - roboty wykończeniowe. 4.1.3. Parametry realizowanego przedsięwzięcia - długość drogi głównej – 999,00 m - szerokość jezdni – 3,50 m - powierzchnia jezdni (w-wa ścieralna) – 3 563,25 m2 - powierzchnia jezdni (w-wa wiążąca) – 3 701,23 m2 - remont cząstkowy nawierzchni (likwidacja ubytków, wyboi i wykruszeń) – 4,33 Mg - wyrównanie deformacji jezdni w profilu i przekroju (pow. 161,54 m2) – 13,22 Mg - nawierzchnia bitumiczna – (4+4) cm - regulacja nawierzchni zjazdów o nawierzchni betonowej (długość 1,00 m, szerokość zmienna) – 50,90 m2 - utwardzenie zjazdów gruntowych na styku z krawędzią jezdni (szerokości 5,0 m i długość 1,00 m) – 27 szt. - regulacja ścieku korytkowego 60x50x15 cm – 2,00 m - odmulenie przepustu Ø 60 pod drogą – 8,00 m - odmulenie przepustu Ø 120 pod drogą – 10,00 m - renowacja rowów dopływowych i odpływowych – 80,00 m - renowacja rowów przydrożnych – 1 552,60 m - regulacja poboczy – 146,57 m3 - plantowanie poboczy – 1 832,10 m2 - ścinanie drzew Ø 10÷15 cm z karczowaniem pni – 8 szt. - karczowanie pni Ø 36÷45 cm – 1 szt. - podcinanie gałęzi drzew – 2 szt. - wycinka zakrzaczenia (rzadkie, średniogęste i gęste łącznie) – 0,048 ha - wycinka zagajników rzadkich – 0,005 ha - zrębkowanie gałęzi, pędów i krzaków wraz z wywiezieniem – 6,00 mp 4.1.4. Wykaz (niezbędnego - zalecanego) sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia - ciągnik kołowy 50 KM, - koparka podsiębierna o pojemności łyżki 0,25 m3, - ładowarka jednonaczyniowa kołowa 1,25 m3, - piła motorowa łańcuchowa mocy 4,2 KM, - rozdrabniarka do gałęzi mocy 3 KM, - rozdrabniarka do gałęzi mocy 8 KM, - rozkładarka mas bitumicznych 4,50 m, - równiarka samojezdna mocy 100 KM, - samochód dostawczy 0,9 t, - samochód samowyładowczy o ładowności do 5 t, - skrapiarka do bitumu przewoźna 250÷500 dm3, - spycharka gąsienicowa mocy 75 KM, - spycharka gąsienicowa mocy 100 KM, - szczotka mechaniczna bez ciągnika, - walec statyczny samojezdny 10 t, - walec statyczny samojezdny 15 t, - walec wibracyjny samojezdny 7,5 t, lub zamienny jako zespoły sprzętowe w różnych konfiguracjach uzupełniających się wzajemnie o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach. Wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl (zestaw). 4.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, składa się z załączników do SIWZ, opisujących zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia, tj.: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Przedmiary robót dołączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. 4.2. Nazwa/y i kod/y wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV: 45.23.31.40-2 Roboty drogowe CPV: 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę CPV: 45.20.00.00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.3. Wymagany stanowiący kryterium okres gwarancji: min. 36 m-cy; max. 60 m-cy 4.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych. 4.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia. 4.6. Klauzula zatrudnienia: 4.6.1 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy c o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 ze zm.): - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w § 1 umowy w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz osoby pełniące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17.05.1989r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2019r. poz. 725) 4.6.2. Obowiązek określony w pkt 4.6.1 dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4.6.3. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 9 wzoru umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 4.7. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. 4.8. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę. 4.9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary, materiały, urządzenia, rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary, materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą, w wysokości: 8.000 zł ( osiem tysięcy złotych) 19.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 19.2.1. pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym w Księżpolu, Nr konta bankowego 95 9614 0008 2001 0000 0606 0005  Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109243L W MIEJSCOWOŚCI CIOSMY, GMINA BIŁGORAJ”  Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego; 19.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym; 19.2.3 gwarancjach bankowych; 19.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 19.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 19.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 19.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 19.5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 19.1., w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w pkt 19.2. zostanie wykluczony z postępowania. 19.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 19.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 19.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 19.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 19.10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 19.10.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 19.10.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 19.10.3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 20.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Biłgoraj (adres: ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj; kontakt: adres e-mail: sekretariat@gminabilgoraj.pl, telefon kontaktowy: 84 6882830*); 20.2 Administrator wyznaczył na Inspektora ochrony danych osobowych Pana Marka Dobraczyńskiego, adres e-mail: m.dobraczynski@gminabilgoraj.pl, tel. kontaktowy 84 6882836*. 20.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z w/w postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109243L W MIEJSCOWOSCI CIOSMY, GMINA BIŁGORAJ”, znak sprawy: ZP.271.1.22.2019 20.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 20.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 20.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 20.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 20.8 posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 20.9 nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach