Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej wraz z regulacją odwodnienia w miejscowości Piechanin – rama komunikacyjna Czempinia II etap

Gmina Czempiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. 24 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 826 703, , fax. 61 282 63 02
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czempiń
    ul. 24 Stycznia 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 612 826 703, , fax. 61 282 63 02
    REGON: 631259287
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej wraz z regulacją odwodnienia w miejscowości Piechanin – rama komunikacyjna Czempinia II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa drogi gminnej wraz z regulacją odwodnienia w miejscowości Piechanin – rama komunikacyjna Czempinia II etap” Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej wraz z regulacją odwodnienia w m. Piechanin na odcinku od km 0+118 do km 0+788. W ramach przebudowy należy wykonać następujące prace: o rozbiórka istniejących elementów drogi oraz zjazdów na przyległe posesje, o korytowanie, o wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórek oraz korytowania oddzielnie dla każdego rodzaju: - materiały rozbiórkowe nawierzchni bitumicznej należy przewieźć na pryzmę składowiska kruszyw zlokalizowaną przy PGK w Czempiniu ul. Polna 2, - kamień brukowy należy przewieźć na pryzmę składowiska kruszyw zlokalizowaną przy PGK w Czempiniu ul. Polna 2, - pozostały nadmiar gruntu oraz kruszywa pochodzący z korytowania należy wywieźć na rekultywowane składowisko odpadów zlokalizowane w Srocku Małym, o wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów, o wykonanie elementów instalacji odwodnienia drogi – studzienek, przykanalików, o przebudowa istniejących studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej, o przebudowa lub regulacja studzienek i pokryw istniejącej infrastruktury technicznej (kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych, hydrantów, studzienek telekomunikacyjnych), o wykonanie stałej organizacji ruchu, w tym przejście dla pieszych w formie progu zwalniającego, oświetlonego, z sygnalizacją wczesnego ostrzegania. o zagospodarowanie terenów zieleni. Stan istniejący: Droga na projektowanym odcinku posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o średniej szerokości od 4,00 do 5,50m oraz gruntowej. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez istniejącą kanalizację deszczową. W pasie drogowym znajduje się infrastruktura techniczna niezwiązana z drogą: o kanalizacja sanitarna, o sieć wodociągowa, o kabel telekomunikacyjny, o kabel energetyczny NN, o napowietrzna linia energetyczna NN. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji w terenie. Stan projektowany: Projektuje się przebudowę drogi gminnej o konstrukcji zapewniającej przeniesienie ruchu kategorii KR3 Podstawowe wskaźniki projektowe: o klasa drogi - L (lokalna), o kategoria obciążenia ruchem - KR3, o prędkość projektowa - 50km/h, o proj. szerokość jezdni - 5,50m, o pochylenie poprzeczne jezdni – daszkowe 2%, o szerokość chodników (ścieżki pieszo-rowerowej) - 1,50 i 2,00m. Usytuowanie trasy w planie i przekroju poprzecznym: Początek projektowanego odcinka przyjęto w km 0+118,00 projektu podstawowego pkt B, zakończono w km 0+788,00 pkt C. Na całej długości przebudowywanego odcinka projektuje się profil uliczny z obustronnymi chodnikami. Jezdnia ograniczona obustronnie krawężnikiem betonowym typu ulicznego 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu kl. C12/15MPa. Wzdłuż krawężnika wykonać ściek z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej 10x20cm na ławie betonowej kl. C12/15MPa. Na długości projektowanego odcinka występują zjazdy do posesji. Szerokości zjazdów należy dostosować do szerokości istniejących bram wjazdowych. Pochylenie podłużne zjazdów należy dopasować do poziomu terenu posesji. W części zjazdu przechodzącej przez chodnik nie należy przekraczać pochylenia podłużnego 3%. Przyjęte rozwiązania konstrukcyjne: Nawierzchnia jezdni o warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 - 5 cm o warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC15W 50/70 - 6 cm o podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC15W 50/70 - 8 cm o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mech. - 5cm o podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mech. - 15cm o warstwa wzmacn. z gruntu stabiliz. cementem Rm = 2,5 MPa - 12cm Zjazdy do posesji o warstwa ścieralna z kostki betonowej (kolor grafitowy) - 8cm o podsypka cementowo- piaskowa - 4cm o w-wa klinująca z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabiliz.mech. - 5cm o podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mech. - 15cm o warstwa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa - 17cm, o w obrębie zjazdów należy przewidzieć wykonanie rur osłonowych przewodów telekomunikacyjnych. Krawężnik: Krawężnik betonowy 15x30cm typu ulicznego na ławie betonowej z oporem z betonu kl. C12/15 MPa ułożony bezpośrednio na wilgotnym i niestężonym betonie 12cm powyżej krawędzi jezdni. Krawężnik należy obniżyć: o na wjazdach do posesji o 10cm o na przejściach dla pieszych do poziomu krawędzi jezdni (2cm powyżej ścieku) Ściek: Ściek z kostki betonowej brukowej 10x20x8cm na ławie betonowej 20x20 cm z betonu kl. C12/15 ułożony 2cm poniżej poziomu krawędzi jezdni Chodnik: kostka betonowa grub. 6cm na podsypce piaskowej grubości 10cm z opaską szer. 20cm z kostki grafitowej. Chodnik należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu kl. C12/15. Odwodnienie: Istniejącą kanalizację deszczową ø400mm należy uzupełnić o, studzienki ściekowe oraz przykanaliki. Ponadto należy wykonać przebudowy istniejących studni rewizyjnych w zakresie górnych kręgów oraz pokryw, dostosowując do przyjętych rozwiązań projektu drogowego. Do odbioru wody z jezdni zaprojektowano studzienki ściekowe betonowe Ø500 mm z osadnikiem z wpustem żeliwnym krawężnikowym lub ściekowym kl. D400. Projektowane przykanaliki z rur PVC-U klasy S ø160/4,7mm. Rury układać w gotowym wykopie w obsypce piaskowej (20cm nad i pod rurą ) i łączyć na uszczelki gumowe. Lokalizację studzienek ściekowych pokazano na planie sytuacyjnym. Studzienki ściekowe oraz przykanaliki należy wykonać zgodnie z PN-S-02204 „Odwodnienie dróg” Infrastruktura techniczna: Ze względu na istniejącą w pasie drogowym infrastrukturę nie związaną z drogą zachodzi konieczność regulacji włazów istn. kanalizacji sanitarnej, skrzynek zaworów wodociągowych i teletechnicznych. Jednocześnie należy wymienić włazy żeliwne istniejących studni kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych w projektowanej jezdni na żeliwne w obudowie betonowej klasy D400. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji i rękojmi udzielany przez wykonawcę dla robót budowlanych wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Poniecu, Oddział w Czempiniu, 36 8682 1030 0040 0000 0390 0003, tytułem: „FZ.271.1.27.2017 „Przebudowa drogi gminnej wraz z regulacją odwodnienia w miejscowości Piechanin – rama komunikacyjna Czempinia II etap”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) Powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (nie złączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) Powinno być wystawione na Zamawiającego 3) Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art.46 ust.4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt.12.2.ppkt 1) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1-4 Ustawy. Zgodnie z art.46ust.5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art.46 ust.4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji wykonawca winien umieścić nazwę i numer zamówienia, którego dotyczy wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 8.4 ppkt 1) SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pkt 8.4 ppkt 2) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 8.4 ppkt 1) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 8.5 ppkt 1)a SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach