Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej wewnetrznej w Tylicach (za świetlicą wiejską)

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Mszanowo, Podleśna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317, , fax. 564 726 305
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Podleśna 1
    13-300 Mszanowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, , fax. 564 726 305
    REGON: 87111892200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej wewnetrznej w Tylicach (za świetlicą wiejską)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres przedmiotu zamówienia: I część „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Tylicach (za świetlicą wiejską)” branża kanalizacyjna Kanalizacja deszczowa - ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 200 m, z podłączeniem do wpustu, kanalizacji, studni wraz z próbą szczelności – 242 m - studzienki ściekowe z gotowych elementów o śr. 500 mm z pierścieniem odciążającym z osadnikiem, ustawione na płycie żelbetowej. Włazy D400 – 10 szt. - studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1200 mm z pierścieniem odciążającym w gotowym wykopie, ustawione na płycie żelbetowej. Włazy D400 – 4 szt. II część „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Tylicach (za świetlicą wiejską)” branża drogowa a) Roboty przygotowawcze, ziemne b) Jezdnia - warstwa z mieszanki związanej cementem C 1,5 / 2. Zagęszczenie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 1148,4 m2 - krawężniki betonowe 15x30 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem- regulacja wysokościowa istniejących krawężników – 30 m - krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 450 m - ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem – 38,4 m3 - podbudowy z mieszanki związanej cementem C8/10. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacją - 1006 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacją urządzeń-dotyczy nowej kostki którą należy zakupić, przywieźć i wbudować – 699 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacją urządzeń. Kostka zostanie przekazana przez Zamawiającego, do ceny należy doliczyć załadunek/rozładunek, transport na teren budowy. Odbiór kostki z Mszanowa (plac ZUK) – 317 m2 c) Zjazdy na posesję - warstwa z mieszanki związanej cementem C1,5 / 2. Zagęszczenie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm. - obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 90 m. - ława pod obrzeża betonowa C 12/15 z oporem – 5,4 m3 - podbudowy z mieszanki związanej cementem C8/10. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją – 90 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej 100%kolor grubość 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacją urządzeń. Kostka zostanie przekazana przez Zamawiającego, do ceny należy doliczyć załadunek/rozładunek, transport na teren budowy. Odbiór kostki z Mszanowa (plac ZUK) – 90 m2 d) Wykończenia - regulacja istniejącej nawierzchni z kostki betonowej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm, podbudowie betonowej C8/10 gr. 20 cm, wraz z regulacją urządzeń – 100 m2 - regulacja bram wjazdowych – 2 szt. - plantowanie powierzchni gruntu rodzimego. Grunt kat. I-IV. Porządkowanie terenu wokół. Dowiezienie/wbudowanie gruntu w celu wyrównania do nowego poziomu nawierzchni – 500 m2 - oznakowanie pionowe zgodnie z projektem. Przymocowanie tablic znaków drogowych, wraz z słupkami do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 60 mm, wraz z rozbiórką istniejącego oznakowania – 1 szt. UWAGI DOTYCZĄCE ZAKRESU ZAMÓWIENIA: - Przedłożony projekt budowlany dokumentacja projektowa przewiduje wykonie zjazdów z kostki betonowej o grubości 8 cm. Przedmiar robót przewiduje wykonanie tych zjazdów z kostki betonowej o grubości 6 cm. Do wyceny należy uwzględnić grubość kostki zgodnie z przedmiarem robót, (dotyczy cz. II - branża drogowa)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla części I – branży kanalizacyjnej, 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla części II – branży drogowej - przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Brodnicy nr rachunku 95 9484 1121 2001 0121 6053 0005, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu RD.271.9.1.2020 na „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Tylicach (za świetlicą) . 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie , w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcy nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2) brak podstaw do wykluczenia z tj.:  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3) inne dokumenty:  kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszego rozdziału: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) dokument/y, o którym mowa w pkt 1 winien/winny być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 4 pkt 1 nin. rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 4 pkt 2 nin. rozdziału stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy PZP, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie PZP i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r. poz. 1126 ze zm. – dalej rozporządzenie). 10. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz o których mowa w rozdz. V ust.2 pkt 2 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdz. V ust 1 pkt 2 SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w ust.1 pkt. 1 niniejszego rozdziału – składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3 nin. rozdziału składa każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej). 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani – każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) – na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 nin. Rozdziału. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz.VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019r. poz. 700 ze zm.). 13. W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatne dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 14. W przypadku, o którym mowa w ust. 13, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach