Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Płośnica

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 968 008 , fax. 236 968 005
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52
    13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 968 008, fax. 236 968 005
    REGON: 54089000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Płośnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmować będzie przebudowę drogi w miejscowości Płośnica położonej na działkach nr 348/1, 346/1, 894, 334, 312/1, 86. Przebudowana droga przeznaczona będzie do ruchu samochodowego i pieszego, pełniła będzie głównie funkcje dojazdu do położonych wzdłuż niej terenów rolnych. Planuje się: 1) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70, warstwa wiążąca gr. 4 cm na jezdni kat. ruchu – KR1, ze skropieniem podłoża emulsją asfaltową 2250,0+30,0; 2) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 warstwa ścieralna gr. 4 cm na jezdni i zjazdach, kat. ruchu KR1, ze skropieniem podłoża emulsją asfaltową 2280,0+(605,0x0,1). Planowana ilość robót: - nawierzchnia z batonu asfaltowego AC 16 W 50/70, warstwa wiążąca gr. 4 cm ze skropieniem podłoża emulsją asfaltową 2250,0+30,0 - pow. 2280 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 warstwa ścieralna gr. 4 cm na jezdni i zjazdach, ze skropieniem podłoża emulsją asfaltową pow. 2280,0+(605,0x0,1) – pow. 2340,50 m2, - ustawienie słupków do znaków pionowych z rur stalowych o śr. 60,3 mm oraz zamocowanie tablic znaków drogowych do gotowych słupków, znaki zakazu, ostrzegawcze, informacyjne o pow. ponad 0,3 m2 – 4 szt., - wyprofilowanie poboczy z zagęszczeniem i nadaniem odpowiedniego spadku – pow. 600,00 m2, - regulacja pionowa wpustów ulicznych studzienek ściekowych kanalizacji sanitarnej – 12 szt. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 Projekt wykonawczy, Załącznik nr 2 – Przedmiar robót, Załącznik nr 3 Kosztorys ofertowy. Zadanie należy zrealizować w 1 etapie, którego zakres określony został w przedmiarze robót. Zamawiający przewiduje płatność za wykonanie zamówienia po zakończeniu inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 PZP, w szczególności: 2. Forma wniesienia wadium: 1) forma pieniężna; 2) poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancja bankowa; 4) gwarancja ubezpieczeniowa; 5) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: a) należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Płośnica. b) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.06.2020 r. do godz. 1000, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, c) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 2) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt 9.2 ppkt 2-5 SIWZ: a) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; b) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą; c) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 18.06.2020 r. do godz. 10:00 w Sekretariacie Zamawiającego (I Piętro). 4. Zamawiający zwraca wadium: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta - Gmina Płośnica, c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny bezwarunkowy i ,,na pierwsze żądanie”. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy PZP zawarte w art. 45 i 46. 7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo winno zostać załączone do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku gdy prawo do reprezentacji Wykonawcy składającego i podpisującego ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach