Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej we wsi Krzywa

Gmina Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7306851, 7305031 , fax. 085 7302015
  • Data zamieszczenia: 2010-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk Podlaski
    ul. Mickiewicza 46 46
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7306851, 7305031, fax. 085 7302015
    REGON: 05065900700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej we wsi Krzywa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej we wsi Krzywa w km od 0+000 do 1+330 dł. 1330 m - gmina Bielsk Podlaski. Opis stanu istniejącego. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Bielsk Podlaski w miejscowości Krzywa, posiada nawierzchnię brukowcową kamienną na odcinku od km 0+092 do km 0+885 i bitumiczną od km 0+000 do km 0+092 i od 0+885 do 1+318. Początek odcinka będącego przedmiotem opracowania zlokalizowany jest na krawędzi drogi powiatowej nr 1603B, zaś koniec w km 1+330 tj. 12 m za istniejącą nawierzchnią bitumiczną. W ciągu drogi znajduje się przepust z rur betonowych, który jest przewidziany do rozbiórki, a na tym miejscu projektuje się nowy z rur PEHD o średnicy 100cm i długości 10m. Przedmiotowy odcinek posiada nawierzchnię bitumiczną od km 0+000 do 0+092 o średniej szerokości 7,10m z obustronnymi chodnikami z płyt betonowych. Następnie od km 0+092 do km 0+885 droga posiada nawierzchnię brukowcową o średniej szerokości 7,10m z krawężnikami oraz chodnikami z płyt betonowych. Szerokość korony wynosi od 10 do 15m. Rowy przydrożne wymagają lokalnie pogłębienia i odmulenia. Działki sąsiadujące z drogą posiadają charakter rolniczy i zagospodarowane są jako działki mieszkalne zagrodowe. Projektowane zagospodarowanie terenu. W ramach niniejszego opracowania przewiduje się wykonanie nawierzchni asfaltowej na całej długości drogi, wykonanie koryt odwadniających wraz ze ściekami podchodnikowymi do przydrożnego rowu, przebudowę istniejącego przepustu w km 0+901 oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej na zjazdach na drogi boczne. Projekt nie obejmuje przebudowy zjazdów indywidualnych oraz chodników. Opis przyjętych rozwiązań projektowych. Parametry techniczne drogi: a) droga klasy L b) prędkość projektowa - 40km/h c) szerokość jezdni - 5,0m d) kategoria ruchu - KR1 e) obciążenie osi pojazdu - 80kN/oś. Projektowana droga w planie. Początek odcinka będącego przedmiotem opracowania zlokalizowany jest na krawędzi nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej w km 0+000 zaś koniec w km 1+330. Na trasie znajdują się 2 załamania, na których zaprojektowano łuki poziome: a) I o promieniu 700m, b) II o promieniu 1400m. Główne punkty trasy zastabilizowano w terenie bolcami stalowymi z dowiązaniem do trwałych punktów w terenie. Niweleta drogi. Niweletę drogi zaprojektowano w aspekcie maksymalnego wykorzystania istniejącej nawierzchni brukowcowej jako podbudowy. Przebudowę drogi należy dowiązać wysokościowo do istniejących punktów osnowy geodezyjnej i założonych reperów roboczych, o nadanych wysokościach oznaczonych na projekcie zagospodarowania terenu. Przekroje poprzeczne. Zaprojektowano następujące parametry drogi na całym odcinku: a) szerokość jezdni - 5,0m b) szerokość korony - 9-10m c) szerokość poboczy - 1,05m d) spadek poprzeczny poboczy - 6% e) pochylenie skarp - 1:1,5 Spadki poprzeczne jezdni: a) daszkowy 2% na całym odcinku od km 0+000 - 1+330. Konstrukcja nawierzchni. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni dla ruchu KR1 na podłożu G-1: a) podbudowa z kamienia brukowego na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 25cm, b) warstwa wiążąco-wyrównawcza z betonu asfaltowego wg PN-S-96025:2000 o zmiennej grubości, c) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025:2000 grub. 3cm. Odwodnienie. Wody opadowe z powierzchni drogi będą odprowadzane grawitacyjnie powierzchniowo do zaprojektowanych ścieków drogowych i ścieków podchodnikowych oraz do przydrożnych rowów. Przewiduje się odmulenie rowów na odcinkach od km 0+750 do 0+900 str. prawa i od km 0+720 do 0+910 strona lewa. W celu polepszenia odprowadzenia wód zaprojektowano ścieki drogowe po lewej stronie jezdni po 10m przed i 1m za ściekami podchodnikowymi odprowadzającymi wodę do rowu. Ścieki podchodnikowe zaprojektowano w następujących km 0+605; 0+675; 0+735. Nie przewiduje się wykonania ścieków po stronie prawej, gdyż nieznaczne podniesienie niwelety wystarczy do odprowadzenia wód bezpośrednio do rowów. Istniejący przepust drogowy w km 0+901 przewidziano do przebudowy polegającej na wykonaniu murków czołowych z betonu oraz na wymianie rur betonowych na rurę typu PEHD długości 10,0m i o śr. 100cm. Rozwiązania komunikacji, transportu i uzbrojenia terenu. Zakłada się wykonanie robót pod ruchem tzn. połową jezdni. Transport materiałów odbywać się będzie środkami transportu samochodowego. Projektowana inwestycja nie koliduje z istniejącą infrastrukturą uzbrojenia terenu. Oddziaływanie na środowisko. Projektowana inwestycja nie stwarza zagrożenia dla środowiska oraz higieny i zdrowia ludzi. Realizacja inwestycji zdecydowanie ograniczy hałas i zapylenie od przejeżdżających samochodów. Nawierzchnia asfaltowa w dłuższej perspektywie ograniczy zużycie paliwa przez samochody korzystające z tej drogi, a co za tym idzie zmniejszy się emisja szkodliwych gazów. Przywiduje się do wycinki 2 lipy i 2 jesiony, które kolidują z istniejącą infrastrukturą. Organizacja ruchu. Projektowana inwestycja nie wpłynie na organizację ruchu na przyległych drogach. Różne. Projektowana inwestycja nie spowoduje zmiany zagospodarowania istniejącego i projektowanego działek sąsiednich. Po zakończeniu robót teren przyległy do projektowanej inwestycji należy uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego. Zakres zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach