Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Pagórkach, Gmina Tolkmicko.

Gmina Tolkmicko ogłasza przetarg

  • Adres: 82-340 Tolkmicko, Plac Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552316121 , fax. 552316127
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tolkmicko
    Plac Wolności 3
    82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552316121, fax. 552316127
    REGON: 170748011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Pagórkach, Gmina Tolkmicko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stan istniejący terenu do zainwestowania. Lokalizacja: Inwestycja zlokalizowana jest w Pagórkach (obręb geodezyjny Kadyny) na terenie działek nr: 563/3 i 563/4 w powiecie elbląskim, woj. warmińsko – mazurskie. Teren położony jest w granicach parku Krajobrazowego Wysoczyzna Elbląska. Obszar zainwestowania nie jest objęty strefą ochrony konserwatorskiej. W bezpośrednim sąsiedztwie terenu do zainwestowania znajdują się: świetlica wiejska, sklep, zabudowania gospodarstwa rolnego firmy Pagórki Spółka z o.o., Pagórki 1, 82 – 340 Tolkmicko oraz budynki mieszkalne wielorodzinne. Miejscowość wyposażona jest w podstawową infrastrukturę komunalną w postaci sieci: dróg, w tym będące przedmiotem nn. zamówienia, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej. Teren jednostki osadniczej Pagórki nie posiada obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Obecnie na terenie podlegającym przebudowie znajduje się jezdnia o nawierzchni betonowej i bitumicznej. Nawierzchnia betonowa wykonana jest z żelbetowych płyt drogowych i ma szerokość od 5,50 m – 6,50 m. Nawierzchnia bitumiczna ma szerokość 5,00 m. Jezdnia jest w bardzo złym stanie technicznym. Występują liczne spękania, zapadnięcia, wyboje oraz ubytki powierzchniowe. Brak jednoznacznych spadków poprzecznych. Stan nawierzchni jezdni przedstawiono na zdjęciach nr: 1 – 6. Odcinkami brak jednoznacznie wyznaczonej krawędzi jezdni. Zatoka autobusowa zlokalizowana obok świetlicy wiejskiej ma nieregularny kształt i nierówną nawierzchnię (zdjęcia nr 9 i 10). Zatoka parkingowa zlokalizowana przez drogą powiatową ma nieregularny kształt. Miejsca postojowe nie są jednoznacznie wyznaczone. Brak połączenia utwardzonym chodnikiem istniejącej zatoki autobusowej na drodze powiatowej z drogą gminną. Istniejące chodniki i perony autobusowe mają bardzo zdeformowaną nawierzchnię (zdjęcia 7 – 8). Przepusty są niedrożne, a rowy i zbiornik retencyjny zamulone (zdjęcie 10). Przedmiot zamówienia: W celu wykonania przedmiotu opracowania konieczne jest wykonanie robót budowlanych drogowych poprzez: rozbiórkę istniejącego krawężnika betonowego – 637,000 m rozbiórkę istniejącego obrzeża betonowego – 775,000 m rozbiórkę chodników z płytek betonowych 50x50 – 607,000 m2 frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm – 898,000 m2 rozbiórkę nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych gr. 15 cm – 2 931,000 m2 transport rozebranych płyt na odległość do 1 km – 252,799 t transport rozebranych płyt na odległość do 10 km – 252,799 t rozebranie nawierzchni z płyt yomb wraz z wywozem na odległość do 1 km – 104,000 m2 rozbiórkę nawierzchni z trylinki – 105,000 m2 rozbiórkę podbudowy z kłsm gr. 20 cm – 848,000 m2 rozbiórkę uszkodzonych przepustów betonowych ⌀ 400 – 16,000 m rozbiórkę uszkodzonych przepustów betonowych ⌀ 600 – 16,000 m wywóz gruzu – 850,647 t roboty ziemne – 1 496,000 m3 wykonanie przepustów z rur grubościennych z polietylenu (wytrzymałość min. 8 kPa), łączenie na złączki opaskowe, o średnicy nominalnej 600 mm – 21,000 m wykonanie przepustów z rur grubościennych z polietylenu (wytrzymałość min. 8 kPa), łączenie na złączki opaskowe, o średnicy nominalnej 400 mm – 16,000 m warstwa separacyjno – wzmacniająca z geotkaniny – 110,000 m2 regulacja pionowa zaworów wodociągowych – 4 szt. regulacja pionowa włazów kanałowych – 2 szt. wykonanie podsypki z piasku gr. 10 cm pod chodniki – 982,000 m2 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm pod chodniki – 982,000 m2 warstwa odsączająca z pospółki o gr. 30 cm na zjazdach, zatoce postojowej i drogach wewnętrznych – 525,000 m2 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm na zjazdach, zatoce postojowej i drogach wewnętrznych – 525,000 m2 warstwa odsączająca z pospółki o gr. 25 cm na zatoce autobusowej – 127,000 m2 wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji, beton C16/20 o grubości warstwy po zagęszczeniu: 25 cm – pod zatokę autobusową – 127,000 m2 wzmocnienie gruntu poprzez wykonanie stabilizacji cementem – 2 935,000 m2 wykonanie podbudowy z kamiennego kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu: 24 cm – 2 935,000 m2 wykonanie chodnika z płytek betonowych 30x30x5 – żwirek płukany – 994,000 m2 czyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej – 6 528,000 m2 wykonanie nawierzchni bitumicznej AC16W, KR – 2 gr. 5 cm – warstwa wiążąca – 3 264,000 m2 nawierzchnia z kostki betonowej „8” czerwonej, na podsypce cementowo – piaskowej – 323,000 m2 ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem – 1 571,000 m ustawienie obrzeży betonowych 30x8 na ławie betonowej – 732,000 m wykonanie ławy betonowej pod krawężniki i obrzeża – 132,630 m3 chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm – szarej, na podsypce: cementowo – piaskowej – 982,000 m2 wykonanie oznakowania pionowego – 9 szt. wykonanie prefabrykowanego cieku otwartego – 97,000 m oczyszczenie z namułu rowu – 88,000 m oczyszczenie z namułu zbiornika retencyjnego – 1 430,000 m2 uzupełnienie ziemi gr. 10 cm i obsianie trawą – 1 743,000 m2 Opis projektowanego rozwiązania. Projekt zagospodarowania terenu: Sytuacja: jezdnia z nawierzchni bitumicznej, szerokość 4,50 m i 5,00 m zjazdy o nawierzchni bitumicznej (do dróg wewnętrznych) zjazdy (na posesje) o nawierzchni z kostki betonowej zatoka autobusowa z kostki betonowej, szerokość 3,00 m zatoka postojowa z kostki betonowej, szerokość 3,00 m chodnik i perony z kostki betonowej, szerokość 1,50 m i 2,00 m Wszystkie nawierzchnie ograniczone krawężnikami betonowymi na ławie betonowej z oporem 0,07 m3/m. Krawężniki wystające – światło 10 cm, krawężniki wtopione – światło -1 cm. Chodniki i perony ograniczone obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej 0,03 m3/m. Obrzeża wtopione – światło 0 cm. Kolorystyka projektowanych nawierzchni. Jezdnia – nawierzchnia bitumiczna kolor czarny. Zjazdy na drogi wewnętrzne – nawierzchnia bitumiczna kolor czarny. Zjazdy na posesję – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej kolor czerwony. Zatoka autobusowa – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej kolor czerwony. Zatoka parkingowa – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej kolor czerwony, wydzielenia stanowisk kolor szary. Chodnik i perony – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej kolor szary. Kolizje. Nie występują kolizje z elementami uzbrojenia podziemnego. Przewidziano regulację pionową włazów studni kanalizacji sanitarnej i skrzynek zasuw wodociągowych. Projekt drogowy. Projekt drogowy obejmuje przebudowę jezdni, zjazdów, zatoki autobusowej, zatoki parkingowej, chodników i peronów oraz skrzyżowań. Sytuacja. Trasa projektowanych jezdni, zatok oraz lokalizacja chodników i zjazdów są zgodne z sytuacją istniejącą. Dokładna lokalizacja elementów trasy została przedstawiona na projekcie zagospodarowania terenu (rysunki nr 1 i 2), profilu podłużnym (rysunek nr 3) i przekrojach poprzecznych (rysunki nr 4 – 7). Łączna długość przebudowywanych jezdni wynosi 573,00 m. Łączna powierzchnia przebudowywanych jezdni wynosi 2 935,00 m2. Łączna powierzchnia zjazdów bitumicznych wynosi 239,00 m2. Łączna powierzchnia zjazdów z kostki brukowej wynosi 133,00 m2. Powierzchnia zatoki autobusowej wynosi 127,00 m2. Powierzchnia zatoki parkingowej wynosi 63,00 m2. Łączna powierzchnia chodników i peronów wynosi 982,00 m2. Jezdnie i zjazdy ograniczone krawężnikiem betonowym, ulicznym 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, beton C12/15. Chodniki ograniczone obrzeżem betonowym 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, beton C12/15. Konstrukcje. Jezdnia: nawierzchnia bitumiczna – warstwa ścieralna AC8S KR-2 – grubość 4 cm nawierzchnia bitumiczna – warstwa wiążąca AC16W KR-2 – grubość 5 cm podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie – grubość po zagęszczeniu 24 cm stabilizacja gruntu cementem – grubość 22 cm Zjazdy bitumiczne: nawierzchnia bitumiczna – warstwa ścieralna AC8S KR-2 – grubość 4 cm nawierzchnia bitumiczna – warstwa wiążąca AC16W KR-2 – grubość 5 cm podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie – grubość po zagęszczeniu 20 cm warstwa odsączająca z pospółki zagęszczona mechanicznie – grubość 30 cm Zjazdy z kostki betonowej i zatoka postojowa: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm – kolorowej podsypka cementowo – piaskowa – grubość 4 cm podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie – grubość po zagęszczeniu 20 cm warstwa odsączająca z pospółki zagęszczona mechanicznie – grubość 30 cm Zatoka autobusowa: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm – kolorowej podsypka cementowo – piaskowa – grubość 3 cm podbudowa betonowa bez dylatacji, beton C16/20 grubość po zagęszczeniu 25 cm warstwa odsączająca z pospółki zagęszczona mechanicznie grubość 25 cm Konstrukcja chodników i peronów autobusowych: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm – szarej podsypka cementowo – piaskowa gr. 4 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm podsypka piaskowa gr. 10 cm Krawężniki i obrzeża: krawężniki betonowe, uliczne 15x30x100 wystające – 12 cm krawężniki betonowe, uliczne 15x30x100 wtopione – -1 cm obrzeża betonowe 8x30x100 wtopione – 0 cm Krawężniki i obrzeża należy ustawić na ławie betonowej z oporem. Krawężniki 0,070 m3/m. Beton C12/15. Spadki. Niweletę chodników zaprojektowano w nawiązaniu do istniejących chodników i jezdni oraz zgodnie z ukształtowaniem terenu. Spadki podłużne i poprzeczne przedstawiają się następująco: od 0,384% do 8,000%; spadek poprzeczny – jednostronny i daszkowy 2% Spadki poprzeczne chodników 0 jednostronne 2% w kierunku jezdni. Spadki poprzeczne zatoki autobusowej i postojowej – jednostronne 2% w kierunku jezdni. Wielkości poszczególnych spadków zostały przedstawione na profilu podłużnym (rysunek 3) oraz przekrojach poprzecznych (rysunek 4). Odwodnienie. Wody odpadowe odprowadzone będą powierzchniowo. Prawidłowe odwodnienie wymaga wykonania remontu przepustu pod koroną drogi w km 0+305,57. Uszkodzoną rurę betonową należy wymienić na rurę polietylenową ⌀ 600, karbowaną o wytrzymałości SN 8MPa lub większej. Należy również wymienić dwa uszkodzone przepusty pod zjazdami w km 0+362,29 oraz km 0+397,88. Uszkodzone rury betonowe należy wymienić na rury polietylenowe ⌀ 400, karbowane o wytrzymałości SN 8MPa lub większej. Wloty i wyloty przepustów należy umocnić poprzez wykonanie obruków z kamienia narzutowego na betonie. W celu sprawnego doprowadzenia wód odpadowych do rowu w km od 0+415,60 do 0+522,00 zaprojektowanego prefabrykowany ciek otwarty złożony z korytek półokrągłych (rysunek 8). Przewidziano odmulenie istniejących rowów na łącznej długości 88,00 m oraz odmulenie istniejącego zbiornika retencyjnego. Oznakowanie poziome. Projekt oznakowania stanowi odrębne opracowanie. Oznakowanie pionowe. Projekt oznakowania stanowi odrębne opracowanie. 2.10 Roboty ziemne. W pobliżu elementów uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy wykonać sposobem ręcznym. Ilość robót ziemnych: wykop pod konstrukcje – 1 496,00 m3 2.11 Zieleń. Projekt nie przewiduje wycinki drzew. Przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć pnie drzew przed uszkodzeniami mechanicznymi. Po zakończeniu robót należy odtworzyć trawniki przylegające do nawierzchni – 1 743,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r poz. 1804 oraz z 2015r poz. 978 i 1240) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 64 8303 1029 0050 0500 2567 0003 w Banku Spółdzielczym Malbork. Oryginał wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Tolkmicku. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu UWAGA: a) Treść i zakres wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na: Załączniku NR A-3 do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, Załączniku NR A-4 do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. UWAGA: a) Dokumenty mają określać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik NR A-5 do SIWZ – ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU. 2. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej UWAGA: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik NR A-6 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach