Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MSC. RUDA ZAGRODY, GMINA BIŁGORAJ

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    Kościuszki 88
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, , fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MSC. RUDA ZAGRODY, GMINA BIŁGORAJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MSC. RUDA ZAGRODY, GMINA BIŁGORAJ 4.1.1 Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zaplanowany do przebudowy odcinek drogi gminnej w msc. Ruda Zagrody od km 0+000,00 do km 0+780,60 posiada długość 780,6 m. Przedmiotowa droga gminna klasy D posiada koronę szerokości około 5,00 m. Jezdnia bitumiczna posiada spadek daszkowy 2 %, a pobocza gruntowe spadek jednostronny wynoszący 8 %. Przyjęto szerokość jezdni 3,30 m, a poboczy gruntowych 2 x 0,75 m na całej długości drogi. W ramach przebudowy drogi planuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej grubości (4+3) cm. Początek trasy km 0+000,00 drogi gminnej zlokalizowany jest na krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 2928L. Koniec trasykm 0+780,60. Projektowana oś drogi usytuowana jest pośrodku śladu istniejącego. Celem zapewnienia bezpieczeństwa ruchu zaplanowano urządzenia bezpieczeństwa ruchu na przepuście w km 0+659,80 strona prawa. W ramach realizacji przedsięwzięcia zaplanowano przebudowę odcinka drogi gminnej bocznej w km 0+634,40 strona prawa o długości 62,00 m. 4.1.2 Elementy robót: Realizowane przedsięwzięcie składa się z następujących elementów: - roboty przygotowawcze, - odwodnienie, - wyrównanie deformacji jezdni w profilu i przekroju (pow. 517,40 m2) oraz likwidacja ubytków, wyboi i wykruszeń - nawierzchnia - szer. jezdni 3,30 m grub. warstw (4+3) cm, - włączenie drogi gminnej w km 0+634,40 strona prawa (odcinek dług. 7,00+25,00 m), - regulacja nawierzchni i obramowania zjazdów indywidualnych i dojść o nawierzchni ulepszonej (długość 1,00 m, szerokość zmienna), - utwardzenie zjazdów gruntowych na styku z krawędzią jezdni (14 szt. zjazdów o szerokości 5,00 m i długości 1,00 m), - utwardzenie pobocza o szerokości 0,75 m na odcinku od km 0+708,00 do km 0+721,80 strona prawa, - regulacja poboczy, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu (bariery na przepuście skrzynkowym w km 0+659,80 strona prawa), - roboty wykończeniowe, - elementy organizacji ruchu. 4.1.3 Parametry realizowanego przedsięwzięcia - długość drogi głównej – 780,60 m - długość drogi bocznej – 62,00 m - szerokość jezdni – 3,30 m - powierzchnia jezdni drogi głównej oraz drogi bocznej – 3086,93 m2 - remont cząstkowy nawierzchni (likwidacja ubytków, wyboi i wykruszeń) – 1 kpl. - wyrównanie deformacji jezdni w profilu i przekroju (pow. 517,40 m2) – 45,07 Mg - nawierzchnia bitumiczna – (4+3) cm - regulacja nawierzchni i obramowania zjazdów indywidualnych i dojść o nawierzchni ulepszonej (długość 1,00 m, szerokość zmienna) – 9 szt. - utwardzenie zjazdów gruntowych na styku z krawędzią jezdni (długość 1,00 m, szerokość 5,00 m) – 14 szt. - regulacja ścieku korytkowego 60x50x15 cm – 42,30 m - odmulenie przepustu Ø 60 pod drogą – 14,00 m - renowacja rowów przydrożnych – 27,00 m - regulacja poboczy – 112,53 m3 - plantowanie poboczy – 1125,30 m2 - ustawienie barier stalowych ochronnych U-14a (typu SP-05) – 8,00 m - opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na potrzeby wykonania robót w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 2928 L – 1 kpl. - frezowanie pniaków – 3 szt. - wycinka zakrzaczenia – 0,048 ha - wycinka zagajników – 0,012 ha - zrębkowanie gałęzi, pędów i krzaków wraz z wywiezieniem – 6,00 mp 4.1.3 Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45233140-2 Roboty drogowe CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.1.4 Wykaz (niezbędnego - zalecanego) sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia - ciągnik kołowy 50 KM, - frez do pniaków spalinowy 11 KM, - frezarka do frezowania nawierzchni, - koparka podsiębierna o pojemności łyżki 0,25 m3, - ładowarka jednonaczyniowa kołowa 1,25 m3, - rozdrabniarka do gałęzi mocy 3 KM, - rozdrabniarka do gałęzi mocy 8 KM, - rozkładarka mas bitumicznych 4,50 m, - równiarka samojezdna mocy 100 KM, - samochód dostawczy 0,9 t, - samochód samowyładowczy o ładowności do 5 t, - samochód samowyładowczy o ładowności 5÷10 t, - skrapiarka do bitumu przewoźna 250÷500 dm3, - spycharka gąsienicowa mocy 75 KM, - spycharka gąsienicowa mocy 100 KM, - szczotka mechaniczna bez ciągnika, - walec statyczny samojezdny 10 t, - walec statyczny samojezdny 15 t, - walec wibracyjny samojezdny 7,5 t, lub zamienny jako zespoły sprzętowe w różnych konfiguracjach uzupełniających się wzajemnie o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach. Wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl (zestaw). a) Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. b) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 917):  wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w § 1 umowy w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) oraz osoby pełniące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17.05.1989r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 2101) c) Obowiązek określony w pkt c) dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. d) Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 9 wzoru umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. e) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. 4.2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233140-2 Roboty drogowe 45100000-8 Przygotowanie terenu budowy 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.3. Wymagany stanowiący kryterium okres gwarancji: min. 36 m-cy; max. 60 m-cy 4.4 Zamawiający nie opuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 4.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary, materiały, urządzenia, rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary, materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania z ofertą w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 19.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 19.2.1. pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym w Księżpolu, Nr konta bankowego 95 9614 0008 2001 0000 0606 0005  Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MSC. RUDA ZAGRODY, GMINA BIŁGORAJ”  Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego; 19.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym; 19.2.3 gwarancjach bankowych; 19.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 19.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 19.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 19.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 19.5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 19.1., w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w pkt 19.2. zostanie wykluczony z postępowania. 19.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 19.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 19.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 19.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 19.10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 19.10.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 19.10.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 19.10.3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ponadto: pkt 18.1 18.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % zaoferowanej ceny brutto w następujących formie/formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 18.1.1. pieniądzu, przelewem na oprocentowany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Księżpolu, Nr konta bankowego 95 9614 0008 2001 0000 0606 0005 18.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 18.1.3. gwarancjach bankowych; 18.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 18.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2016 poz. 359). 18.2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wskazanych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 18.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinno w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 18.4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione przed podpisaniem umowy przez Wykonawcę. 18.5. Treść dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przedstawiona przez Wykonawcę, w innej formie niż w pieniądzu, podlega akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 18.6. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy będą zawierały klauzulę, że gwarant/poręczyciel zobowiązuje się dokonać wypłaty do wysokości sumy gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego – nieodwołalnie, bezwarunkowo i bezzwłocznie 18.7. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie do 30 dni od daty obustronnie podpisanego końcowego protokołu zdawczo – odbiorczego. 18.8. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach