Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sidzina ul. Partyzantów

Gmina Skoroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoroszyce
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
    tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
    REGON: 53141294100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sidzina ul. Partyzantów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Sidzina ul. Partyzantów (dz. nr ew. 189, 812, 813 obręb Sidzina, gm. Skoroszyce) I Zakres robót obejmuje drogowych: 1.) Roboty pomiarowe i przygotowawcze. - roboty pomiarowe 2.) Rozbiórki - Rozbiórka istniejącej nawierzchni i podbudowy 3.) Roboty ziemne - Roboty ziemne wykonano przy pomocy programów komputerowych oraz analizy istniejącego terenu. W ilościach robót ziemnych uwzględniono wpływ materiału ujętego w rozbiórkach. - Roboty ziemne - wykop 4.) Warstwy technologiczne pod jezdnią i zjazdami - Profilowanie i korytowanie podłoża pod nawierzchnie i zagęszczenie ich do współczynnika Is = min. 1,0 - Wykonanie warstwy technologicznej wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2.5 Mpa i grubości w-wy 22 cm - jezdnia - Wykonanie warstwy technologicznej wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2.5 Mpa i grubości w-wy 30 cm - zjazdy 5.) Elementy drogowe - Wykonanie krawężników betonowych 15/30 na ławie betonowej z betonu C12/15 - Wykonanie krawężników betonowych najazdowych 15/22 na ławie betonowej z betonu C12/15 6.) Podbudowy - nawierzchnia jezdni i zjazdów - Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm grubość w-wy 20 cm - jezdnia - Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm grubość w-wy 30 cm - zjazdy 7.) Nawierzchnie jezdni - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W gr. 7 cm - warstwa wiążąca - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm - warstwa ścieralna 8.) Nawierzchnie zjazdów - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej typ. "starobruk" gr. 8 9.) Organizacja ruchu - Opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem, wyniesienie, konserwacja w trakcie prowadzenia robót budowlanych, demontaż - Wyniesienie organizacji ruchu docelowego zgodnie z zatwierdzonym projektem 10.) Roboty towarzyszące - Regulacja pokryw studni kanalizacyjnych i teletechnicznych - Regulacja skrzynek zaworów wodociągowych II Zakres robót sanitarnych obejmuje 1.) Zakres robót - roboty ziemne - roboty montażowe - kanalizacja deszczowa z rur PVC-U SN8 litych dn160 - dn500 - roboty montażowe - studnie rewizyjne betonowe dn1000, dn1200 - roboty montażowe - wpusty uliczne betonowe dn500 - obsługa geodezyjna 2.) Kanalizacja deszczowa z przykanalikami - dn160 PVC SN 8 - dn200 PVC SN 8 - dn250 PVC SN 8 - dn500 PVC SN 8 3.) Studnie - dn1000 (betonowa) - dn1200 (betonowa) 4.) Wpusty uliczne - dn500 (betonowy) 5.) Roboty uzupełniające - inspekcja TV kanałów grawitacyjnych III. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: 1) koszty sporządzenia Planu BIOZ, 2) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, 3) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., 4) koszty dozoru budowy, 5) koszty wywozu odpadów, 6) opłaty za ewentualne zajęcie pasa drogowego, 7) przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego, 8) odszkodowania, 9) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (w 4-ch egz.) zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane, wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót (m. in. powierzchnia i długość wykonanych dróg, chodników, wjazdów, parkingów, sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, przyłącza, ilości studni w podziale na średnice i inne) 10) Inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonywania określony jest w dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie przedmiotu postępowania, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji lub poręczenia, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, jeżeli:  Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,  Wykonawca którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.” 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 62 8872 0003 0040 5020 2000 0030. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Przesłanki dotyczące zwrotu, zatrzymania wadium zostały określone w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta musi zawierać: a. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, b. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d. dokumenty wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, 2. Nie później niż w terminie składania ofert, w odniesieniu do dokumentów zawierających informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca może zastrzec, że informację te nie mogą być udostępniane. Zastrzeżone informacje, powinny stanowić oddzielną część składanej oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach