Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gręblin, Gmina Pelplin”

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, plac Grunwaldzki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    plac Grunwaldzki 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
    REGON: 19167533300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gręblin, Gmina Pelplin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji pn.: Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej w miejscowości Gręblin, gmina Pelplin, oraz na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr WB.6740.1.158.2019 z dnia 03.04.2019 r. obejmującej przebudowę wraz z rozbudową drogi gminnej w miejscowości Gręblin wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działek nr 59, 64/13, 64/26, 73, 82/1, 84/1, 85/1, 87/4, 188/2, 192, 193 w obrębie ewidencyjnym Gręblin [Nr 0001], jednostka ewidencyjna Pelplin – G[221404_5]. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do siwz: 1) Projekt zagospodarowania terenu; 2) Projekt architektoniczno – budowlany: Branża drogowa; 3) Projekt architektoniczno – budowlany: Branża sanitarna (sieć wodociągowe, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa); 4) Projekt budowlany: Branża elektroenergetyczna - Przebudowa kolizji energetycznych; 5) Projekt budowlany: Branża Oświetlenie drogowe; 6) Opinia geotechniczna; 7) Projekt wykonawczy: Branża drogowa; 8) Projekt wykonawczy: Branża sanitarna (sieć wodociągowe, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa); 9) Projekt wykonawczy: Branża elektroenergetyczna - Przebudowa kolizji energetycznych; 10) Projekt wykonawczy: Branża Oświetlenie drogowe; 11) Projekt stałej organizacji ruchu: Inżynieria ruchu; 12) Szczegółowa specyfikacja techniczna: Branża drogowa; 13) Szczegółowa specyfikacja techniczna: Branża sanitarna (sieć wodociągowe, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa); 14) Szczegółowa specyfikacja techniczna: Branża elektroenergetyczna - Przebudowa kolizji energetycznych; 15) Szczegółowa specyfikacja techniczna: Branża Oświetlenie drogowe; 16) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 215003G w m. Gręblin, gmina Pelplin – poza pasem drogowym: Branża drogowa, Branża elektryczna – oświetlenie drogowe; 17) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 215003G w m. Gręblin, gmina Pelplin – w pasie drogowym: Branża drogowa, Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa, Branża elektryczna – oświetlenie drogowe; 18) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Gręblin, gmina Pelplin – poza pasem drogowym: Branża drogowa, Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa, Branża elektryczna – oświetlenie drogowe; 19) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Gręblin, gmina Pelplin – w pasie drogowym: Branża drogowa, Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa, Branża elektryczna – oświetlenie drogowe; 20) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej w m. Gręblin, gmina Pelplin: Branża sanitarna – sieć wodociągowa, Branża sanitarna – kanalizacja sanitarna, Branża elektryczna – usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną nN 0,4 kV. Załączone przedmiary robót stanowią łącznie zakres zamówienia przedstawiony w projektach budowlanych i wykonawczych. 1.1 Zakres planowanych robót budowlanych obejmuje: 1) Przebudowę drogi gminnej wraz ze zjazdami, polegającej na budowie nowych konstrukcji dróg i zjazdów. Drogę gminną zaprojektowano na długości 973,82m. Parametry projektowe: - klasa drogi D - droga dojazdowa, - Prędkość projektowa Vp=30 km/h, - Kategoria ruchu KR2, - Obciążenie 100kN/oś, - Skrajnia pionowa 4,5m, - Szerokość jezdni 4,5m - 6,0m, - Szerokość poboczy min. 0,75m, - Szerokość zjazdów publicznych min. 5m w tym jezdnia min.3,5m, - Łuki wyokrąglające krawędź zjazdów publicznych i drogi gminnej Rmin=5,0m, - Szerokość zjazdów indywidualnych min. 4,5m w tym jezdnia min.3,0m, - Łuki wyokrąglające krawędź zjazdów indywidualnych i jezdni drogi gminnej Rmin=3,0m, w przypadku zjazdów z ulicy w krawężnikach skosy 1:1, - Łuki wyokrąglające na skrzyżowaniach min. R=6,0m, - pochylenia skarp 1:1,5. 2) Przebudowę istniejących oraz budowę nowych chodników: Szerokość chodników przy jezdni min 2,0m (dopuszcza się lokalne zawężenie chodnika do 1,25m). 3) Przebudowę oświetlenia drogowego: - Ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV wraz z bednarką, oraz wprowadzenie końców do wnęk słupowych, - Montaż szafy oświetleniowej, - Montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i wysięgnikami wg wykazów montażowych, - Montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła wg wykazów montażowych, - Podłączenie linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola odejściowego w szafce oświetleniowej, - Demontaż istniejących wysięgników i opraw oświetleniowych. 4) Usunięcie kolizji z sieciami el-en: Przewidziano przebudowę linii napowietrznych, linii kablowej, przewieszenie i odtworzenie istniejących przyłączy, demontaż i budowę słupów kablowych nN oraz przestawienie istniejącego złącza kablowo-pomiarowego następujących obwodów: - Obwód nN-0,4kV – RSP [60209-300], - Obwód nN-0,4kV – Wybudowanie [60209-400], 5) Budowę systemu odwodnienia: kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego: W ramach zadania planuje się budowę kanalizacji deszczowej zbierającej wody opadowe z jezdni. Wody opadowe z jezdni będą zbierane wpustami deszczowymi zlokalizowanymi przy krawędzi jezdni. Wody opadowe z wpustów będą przykanalikami Dn200 odprowadzane do kanału głównego, który będzie odprowadzał wody opadowe do odbiornika: - istniejący rów odwodnieniowy przebiegający przez miejscowość Gręblin równolegle do drogi gminnej; - istniejący zbiornik retencyjny pełniący również rolę zbiornika ppoż; - istniejący rurociąg melioracyjny. W związku ze zwiększeniem zlewni istniejącego zbiornika retencyjnego planuje się jego rozbudowę. Zostanie wybudowany nowy zbiornik w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego. 6) Przebudowę sieci wodociągowej: Zadanie obejmuje przebudowę istniejących sieci wodociągowych poza projektowaną jezdnię – w chodnik, zabezpieczenie projektowanych sieci rurami osłonowymi pod zjazdami i w miejscach przejścia pod drogą. Na cele ppoż. projektuje się hydranty podziemne i nadziemne w zależności od lokalizacji. 7) Przebudowę kanalizacji sanitarnej: W wyniku kolizji projektowanej kanalizacji deszczowej z istniejącą kanalizacją sanitarną zadanie obejmuje przebudowę kanalizacji sanitarnej poprzez przebudowę po trasie z zagłębieniem głównego kanału pomiędzy czterema studniami. Przewidziana jest również regulacja istn. studni kanalizacji sanitarnej 1.2 Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi oraz organ zarządzający ruchem. 2) Należyte zabezpieczenie terenu budowy wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. 3) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy. 4) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości. 5) Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują. 6) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt. 1.3 Zamawiający informuje, że części składowe opisu przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB, przedmiary robót oraz pozostałe. Wszystkie elementy składowe SIWZ traktować należy równoważnie. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie dane zawarte w SIWZ. 1.4 Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych w projekcie, zarówno przedstawionych w formie rysunków, części opisowej jak i przedmiarów. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli np jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została opisana w części opisowej projektu, a nie ma odzwierciedlenia na rysunku bądź w przedmiarze robót – to obowiązkiem Wykonawcy będzie jej wykonanie. 1.5 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorys ofertowy (stworzony i podzielony w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót). Cena wynikająca z kosztorysu musi być tożsama z ceną ofertową podaną w formularzu oferty. 1.6 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram wykonania robót. 1.7 Zamawiający dopuszcza rozliczenie za wykonanie części przedmiotu zamówienia. Nastąpi to fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego. 1.8 Zamawiający zastrzega, że w przypadku odbioru i rozliczenia części wykonanych robót budowlanych w roku 2021, maksymalna kwota odebranych i rozliczonych robót nie może być większa niż 800.000,00 zł brutto. W przypadku zwiększenia przez Zamawiającego kwoty możliwych do odbioru i rozliczenia części robót budowlanych, Wykonawca zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. 1.9 Rozliczenia częściowe realizowane będą maksymalnie do wysokości 90 % zaawansowania finansowego całego przedmiotu zamówienia. Po osiągnięciu tej wartości następną płatnością będzie rozliczenie końcowe, które nie może być większe niż 50% wysokości wartości przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. - Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w rozdziale 18 specyfikacji. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy oddział w Pelplinie: nr rachunku:62 8342 0009 2000 0358 2000 0004 Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w ustawie Pzp. 3. Poza tym z powyższego dokumentu musi wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą). Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach