Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Żabice z kostki POL-BRUK gr. 8cm, 6 cm gm. Grębocice

Gmina Grębocice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-150 Grębocice, ul. Głogowska 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 50 31 , fax. 076 8315077
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
    ul. Głogowska 3 3
    59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 50 31, fax. 076 8315077
    REGON: 39064760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Żabice z kostki POL-BRUK gr. 8cm, 6 cm gm. Grębocice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Działka nr 666/8 -ułożenie kostki z POL-BRUK gr 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego- 172,00m2 ,ułożenie krawężnika betonowego 15/30 na ławie betonowej -91,00mb, plantowanie poboczy -86,00m2,ułożenie kostki POL-BRUK gr 6cm- 110m2,obrzeża betonowe 8/30 -76mb, rozbiórka płyt drogowych betonowych -79,50m2. 2. Działka nr 666/10 -ułożenie kostki POL-BRUK gr 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego - 470m2,krawężnik betonowy 15/30 na ławie betonowej -208mb, plantowanie poboczy -289m2,ułożenie kostki POL-BRUK gr 6cm - 143m2,obrzeża betonowe 8/30 -95 mb montaż słupków drogowych wraz z znakami 1,0szt, rozebranie nawierzchni z żużla paleniskowego gr 20cm wraz z wywiezieniem i wyrównaniem nierówności na drogach polnych ,rozbiórka płyt drogowych betonowych -150m2.Płyty drogowe po rozbiórce miejsce składowania wskaże Zamawiający. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w pozycjach przedmiaru robót. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ,SIWZ, warunkami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł słownie : trzy tysiące złotych. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu /patrz ust 3 punkt 3.2 do 3.5/ 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.3 gwarancjach bankowych 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109,poz 1158 z późniejszymi zmianami. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się na konto Urzędu Gminy Bank Spółdzielczy Wschowa O/Grębocice Nr rachunku : 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć jakiego przetargu wadium dotyczy . Do oferty należy dołączyć kopie dowodu wniesienia wadium . 5. wadium wnoszone w innej formie poręczenia ,gwarancji należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Głogowska 3,59-150 Grębocice ,w kasie w godz.8:00-13:00 nie później niż do godz. 10:00 w dniu 23.10.2009r Kopię lub kserokopię /podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela /dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającego postępowanie ,przy otwarciu ofert. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 6.1 upłynął termin związania z ofertą 6.2 zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy 6.3 Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ,a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 7.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 7.2 który został wykluczony z postępowania 7.3 którego oferta została odrzucona 8. Złożenie przez Wykonawcę ,którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeszeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu ,Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego ,na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami ,jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana. 10.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 10.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 10.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.4 Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust 4a PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: -przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. -przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat robót drogowych o nawierzchni utwardzonej o łącznej wartości min.150 tys.złotych brutto /minimum trzy roboty/ -udokumentują posiadanie przez Kierownika budowy odpowiednich uprawnień w specjalności drogowej oraz przynależności do Okręgowej Izbie Budowlanej. - udzielą pięcioletniej gwarancji na wykonywane roboty -do oferty dołączą kosztorys ofertowy z wydrukiem komputerowym dla każdej działki oddzielnie Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych powyżej. W przypadku wykonania robót przez podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania w ofercie roboty które powierzy podwykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót drogowych /min trzy roboty o wartości łącznej 150 tys zł/ o nawierzchni utwardzonej z podaniem wartości, zakresu, miejsca i daty ich wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, listy intencyjne), e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; f) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia drogowe oraz są członkami Okręgowej Izbie Budowlanej g/ kosztorys ofertowy w wersji komputerowej oddzielnie dla każdej działki Uwaga: 1.Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający może zażądać uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, c, muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach