Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Wacławów, gm. Kramsk o długości ok. 0,550 km

Gmina Kramsk ogłasza przetarg

  • Adres: 62511 Kramsk, ul. Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2470004 w. 28, , fax. 632 470 311
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kramsk
    ul. Chopina 12
    62511 Kramsk, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2470004 w. 28, , fax. 632 470 311
    REGON: 31101917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl/bip.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Wacławów, gm. Kramsk o długości ok. 0,550 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach inwestycji przewiduje się Przebudowę drogi gminnej w m. Wacławów, gm. Kramsk o długości ok. 0,550 km KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI: Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego stabilizowanego mechanicznie gr. warstwy 20 cm po zagęszczeniu pod konstrukcję pobocza. Warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie gr. warstwy 15 cm po zagęszczeniu pod konstrukcję nawierzchni, na odcinku km 0+000 ÷ 0+090. Warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie gr. warstwy 8 cm po zagęszczeniu pod konstrukcję nawierzchni, na odcinku km 0+090 ÷ 0+550. Warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie gr. warstwy 12 cm po zagęszczeniu pod konstrukcję nawierzchni, na odcinku km 0+090 ÷ 0+550. Pobocze utwardzone na szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 warstwa gr 10cm. Warstwa ścieralna nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 8S 50/70 jak dla KR2 warstwa gr. 4cm. PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEJ PRZEBUDOWY szerokość jezdni - 3 m pochylenie poprzeczne jednostronne jezdni 2% szerokość pobocza 0,5m pochylenie poprzeczne pobocza 8% WYKAZ POWIERZCHNI - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8S 50/70 jak dla KR2 warstwa gr. 4cm – 1666,00 m2 - pobocza utwardzone na szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 warstwa gr 10cm – 550,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2.1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ; /Wymagana forma dokumentu – oryginał/ 6.2.2.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią Załącznika Nr 7 do SIWZ; /Wymagana forma dokumentu – oryginał/ 6.4.1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 6.4.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą; /Wymagana forma dokumentu – oryginał/ W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co którykolwiek z wykonawców w postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ Wykonawca przedstawia dokumenty wymienione w pkt 6.2.3 SIWZ w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 6.4.10.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.2.1. powyżej. Wypełniony Formularz OFERTA zgodny z treścią wzoru zamieszczonego w Specyfikacji – Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wraz z ofertą Wykonawca składa: Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1.1. i 6.2.1. Specyfikacji oraz zobowiązanie wymagane postanowieniem pkt 6.4.2. Specyfikacji; Kosztorys ofertowy; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Uwaga: W przypadku ustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach