Gmina Grębocice ogłasza przetarg
- Adres: 59-150 Grębocice, ul. Głogowska 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 831 50 31 , fax. 076 8315077
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
ul. Głogowska 3 3
59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
tel. 076 831 50 31, fax. 076 8315077
REGON: 39064760100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w m. Obiszów cz. dz.112,113,115 gm. Grębocice, polegająca na wykonaniu nawierzchni mineralno -asfaltowej na podbudowie z tłucznia kamiennego, ułożeniu ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych plantowaniu poboczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca wzmacniająca gr 6cm - 1323m2, nawierzchnia ścieralna gr 4cm- 1260m2, plantowanie poboczy 450,00m2, ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych na uprzednio wykonanej ławie betonowej - 124mb, odbudowa rowu z profilowaniem skarb i dna rowu - 90,00mb, zamontowanie słupków dla znaków drogowych oraz montaż tablic znaków drogowych. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w pozycjach przedmiaru robót. Całość robót należy wykonać zgodnie z SIWZ, warunkami technicznymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WYMAGANE: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie : pięć tysięcy złotych) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu (patrz ust .3 pkt 3.2 do 3.5) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.3 gwarancjach bankowych 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art.6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami) 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się na konto Urzędu Gminy Bank Spółdzielczy Wschowa O Grębocice Nr rachunku : 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć jakiego przetargu wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopie dowodu wpłaty wadium. 5. Wadium wnoszone w innej formie poręczenia, gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. ul.Głogowska 3,59-150 Grębocice, w kasie w godz. 8:00-13:00 nie później niż do godz 10:00 w dniu 26.06.2009 Kopię lub kserokopię (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela) dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającego postępowanie, przy otwarciu ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. W przypadku wykonania robót przez podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania w ofercie roboty które powierzy podwykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót drogowych o nawierzchni utwardzonej (nawierzchnia asfaltowa) o łącznej wartości min. 200 tys. złotych brutto (minimum trzy roboty) z podaniem wartości, zakresu, miejsca i daty ich wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, listy intencyjne), e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; f) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia drogowe oraz są członkami Okręgowej Izby Budowlanej g) kosztorys ofertowy w wersji komputerowej Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający może zażądać uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, c, muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Radostowie Średnim dz. Nr 6,8/1 ( w części), Radostów Dolny, dz. Nr 299 ( w części
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Kościelniki Dolne dz. Nr 92, 208
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie drogi dojazdowej tymczasowej z płyt drogowych o wymiarach 3,0 x 1,5 x 0,15 metra - ul. Konwaliowa oraz część ul. Wrzosowej w m. Grębocice.
Dodano: 2016-04-15 - Bieżące naprawy nawierzchni i urządzeń dróg leśnych realizowane w ramach utrzymania przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Jawor
Dodano: 2014-11-12 - Odbudowa drogi z nawierzchni bitumicznej wraz z poboczami oraz rowu odwadniającego w kilometrażu od 0,00-0, 150 km w miejscowości Komarno nr dz. 350 powódź lipiec 2012 r.
Dodano: 2014-07-08 - Przebudowa dróg w Ruszowie
Dodano: 2014-05-20 - Przebudowa dróg w Starym Węglińcu, Zielonce i Jagodzinie
Dodano: 2014-05-07 - Przebudowa dróg w Czerwonej Wodzie
Dodano: 2014-04-30 - Przebudowa chodników i parkingu w Ruszowie
Dodano: 2014-04-29 - Wykonanie drogi dojazdowej tymczasowej z płyt drogowych o wym. 3,0 m x 1,5 m - ul. Irysowa oraz część ulicy Wrzosowej w m. Grębocice.
Dodano: 2014-01-24