Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Gryźlinach.

Gmina Stawiguda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 126 475 , fax. 895 126 910
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
    ul. Olsztyńska 10
    11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 126 475, fax. 895 126 910
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stawiguda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Gryźlinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej w Gryźlinach. Zakres robót obejmuje wykonanie drogi na odcinku obejmującym działki 439/3, 516, 490/1, 439/9, oraz działkę 518 do skrzyżowania z działką 516 wraz ze skrzyżowaniem. ODCINEK I – droga gminna przebiegająca po działkach 516, 490/1, 439/9, 518 obr. Gryźliny o następujących parametrach: • klasa ulicy: L • kategoria ulicy: gminna • przekrój poprzeczny: 1x2 • kategoria ruchu: KR3 • szerokość pasa ruchu – 2,50 – 2,75m (przekrój uliczny) oraz 2,75m (przekrój szlakowy) • nawierzchnia jezdni drogi oraz skrzyżowań: bitumiczna • szerokość chodników – 2,0m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) • szerokość opaski – 0,5 – 1,5m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) • szerokość poboczy – 1,0m Wykonawca na etapie realizacji inwestycji zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru archeologicznego. Oznakowanie zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wolnostojących tablic pamiątkowych o wymiarach 120cm x 80cm w ilości 2 szt. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 uPzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 1) Dokumentacja projektowa przebudowy dróg - [załącznik nr 10 do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 3) przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny - [załącznik nr 12 do SIWZ]. UWAGA Odcinek III - droga gminna o głównych działkach 652/16 (do skrzyżowania w km 0+309) – ul. Lotnicza, został już wykonany i nie jest objęty przedmiotem niniejszego zamówienia. Odcinek drogi przebiegający na działce nr 518 za skrzyżowaniem z działką nr 516 nie jest objęty przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 50 000,00 zł z dopiskiem Wadium – Przebudowa drogi gminnej w Gryźlinach. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 98 8823 0007 2001 0100 1973 0008 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.) sposób przekazania: w siedzibie zamawiającego – pokój nr 14 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie Zamawiającego. Termin wniesienia wadium w wybranej formie – przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) potwierdzenie wniesienia wadium, 4) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 7A 5) Informacja art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – załącznik nr 7B 6) Oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników – załącznik nr 7C 7) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – załącznik nr 7D 8) Wstępny harmonogram rzeczowo – finansowy przedstawiający terminy wykonania i wartości poszczególnych etapów robót – załącznik nr 8 9) Kosztorys ofertowy uproszczony

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach