Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg
- Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 748 449 165
- Data zamieszczenia: 2019-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
Pl. Odrodzenia 1
58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
tel. 74 8449311 w. 32, fax. 748 449 165
REGON: 89071818800000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ulicy Chopina na odcinku o długości ok. 250m w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Chopina” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi gminnej ulicy Chopina na odcinku o długości ok. 250m w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Chopina”. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w szczególności w zakresie modernizacji nawierzchni jezdni wraz z podbudową na odcinku między skrzyżowaniami ul. Chopina z ul. Warszawską oraz ul. Górniczą, oraz wykonanie wszystkich niezbędnych robót które obejmuje zakres rzeczowy przedmiotu Umowy. 3.3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacja Projektowa opracowana przez Zakład Usług inwestycyjnych „INWESTOR” Marek Matyjasek, ul.Poselska 23/10, 58-314 Wałbrzych oraz przedmiar robót. 3.4. Ewentualne podane w opisach zawartych w SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 30.2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 10 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 17.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 17.2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, b) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, c) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności, 17.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi powiatowej 2510D w m. Pilchowice o dł. 2,130 oraz drogi powiatowej nr 2520D na odc. Wleń-Łupki-Klecza o długości 1,150 km
Dodano: 2024-06-21 - Budowa chodnika na DK5 w Strzegomiu
Dodano: 2024-06-18 - Przebudowa (modernizacja) drogi wewnętrznej w miejscowości Gorzyca na terenie Gminy Lubin.
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa ul. Dębowej w miejscowości Długołęka, gm. Długołęka
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
Dodano: 2024-06-10 - Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
Dodano: 2024-06-04 - Przebudowa drogi gminnej ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie
Dodano: 2024-05-29 - Przebudowa drogi gminnej – ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1465D w miejscowości Jemielna
Dodano: 2024-05-27 - Remont drogi publicznej nr 108660D relacji Proboszczów-Bełczyna
Dodano: 2024-05-23