Przetargi.pl
,,Przebudowa drogi gminnej ulica Kościelna w Solcu”

GMINA KRZYKOSY ogłasza przetarg

  • Adres: 63-024 Krzykosy, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2815114, 612851514
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KRZYKOSY
    Główna 37
    63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2815114, 612851514
    REGON: 63125821800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzykosy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa drogi gminnej ulica Kościelna w Solcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ulicy Kościelnej w Solcu. - długość drogi – 315 m, - szerokość nawierzchni 5,00 – 7,00 m. Zakres robót: 1/ Roboty pomiarowe 2/ Wykopy i nasypy, 3/ Rozbiórka nawierzchni bitumicznej, betonowej oraz chodnika, 4/ Wykonanie ulepszenia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 10,0 cm, 5/ Wykonanie podbudowy z chudego betonu grubości warstwy 20,0 cm po zagęszczeniu, 6/ Wykonanie nawierzchni: a) z kostki brukowej betonowej grubości 8,0 cm kolor szary na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 4,0 cm, b) z kostki brukowej betonowej grubości 8,0 cm kolor grafitowy na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 4,0 cm. 7/ Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6,0 cm kolor grafitowy na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 5,0 cm. 8/ Ułożenie krawężników i oporników betonowych na ławie betonowej z oporem z betonu. 9/ Ułożenie ścieku ulicznego. 10/ Wykonanie studzienki ściekowej o średnicy 500 mm z kratką ściekową. 11/ Wykonanie przykanalika z rur PVC o średnicy 200 mm. 12/ Regulacja wysokościowa pokryw studni telekomunikacyjnych i skrzynek zaworów wodociągowych. 13/ Wprowadzenie oznakowania pionowego inne roboty niezbędne do wykonania przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR. Do Wykonawcy należy także : 1/ Oznakowanie robót. 2/ Powołanie kierownika budowy 3/ Obsługa geodezyjna i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktyką budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia:1/ Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy. 2/ Przywrócenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy. 3/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia. 4/ Odtworzenie elementów infrastruktury. 5/ Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się : a) atesty na materiały i prefabrykaty, b) protokoły odbioru robót, c) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do: 1/ wykonania przedmiotu umowy zgodnie z pozycjami kosztorysu ofertowego, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, 2/ zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, 3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego, 4/ przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem. 5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad 6/ dbania o należyty porządek na terenie budowy 7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych 8/ po zakończeniu robót do pozostawienia teren budowy w stanie nadającym się do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopię dowodu wniesienia wadium załączyć należy do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Środzie Wlkp. Oddział Krzykosy 90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 z adnotacją ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wygranka” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał gwarancji lub poświadczenia. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt. 11.3 lit. b-e powyżej należy załączyć w taki sposób, aby można go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w rozdziale 11 niniejszej SIWZ lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. – Ofertę – według załącznika nr 1 do SIWZ, - Kosztorys ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, -Dowód wniesienia wadium – Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy)- projekt umowy zaakceptowany przez Wykonawcę ( załącznik nr 8 do SIWZ ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach