Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ŻEBROKA W SKOCZOWIE

Gmina Skoczów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 853 38 54 , fax. 33 853 91 52
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoczów
    Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 853 38 54, fax. 33 853 91 52
    REGON: 72182522000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ŻEBROKA W SKOCZOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z remontem drogi gminnej ul. Żebroka w Skoczowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja drogi gminnej ul. Żebroka”. 2. Przebudowa obejmuje realizację robót budowlanych związanych z wymianą sieci kanalizacji deszczowej, budową sieci wodociągowej, przebudową jezdni drogi, przebudową kolidujących sieci, przebudową skrzyżowań z drogami gminnymi, przebudową zjazdów indywidualnych i publicznych, zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Przebudowę należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym „Remont drogi gminnej ul. Żebroka w Skoczowie, opracowanym w czerwcu 2019r. do którego Starostwo Powiatowe w Cieszynie Wydział Architektury i Budownictwa na podstawie art. 30 ust.5 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane w dniu 12.04.2019 r., nie wniósł sprzeciwu, 2) projektem budowlanym „Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Kossak – Szatkowskiej, ul. Żebroka, ul. Wspólna, ul. Groszówka w Skoczowie, opracowanym w maju 2019r., do którego Starostwo Powiatowe w Cieszynie Wydział Architektury i Budownictwa na podstawie art. 30 ust.5 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane w dniu 12.09.2019 r., nie wniósł sprzeciwu. 4. Zamawiający uzyskał dofinansowanie na zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1, w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 5. Zakres zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych związanych z wymianą sieci kanalizacji deszczowej, budową sieci wodociągowej, zabezpieczeniem sieci podziemnych rurami ochronnymi, przebudową jezdni, utwardzeniem poboczy, przebudową zjazdów indywidualnych i publicznych: 1) długość odcinka przeznaczonego do przebudowy - 520,55 m, 2) szerokość jezdni - 3,50m do 4,50 m, 3) pobocza utwardzone kruszywem kamiennym - 2 x 0,75 m, 4) klasa drogi – D, 5) kategoria ruchu - KR2, 6) sieć kanalizacji deszczowej od Ø 200 do Ø 400 mm - 528,70 m, 7) sieć wodociągowa od Ø 110 do Ø 40 mm - 876,8 m. 6. Przewidywany zakres robót obejmuje: 1) przebudowę jezdni poprzez ujednolicenie szerokości do 3,50 m + wykonanie mijanek, 2) wykonanie nowej konstrukcji oraz nawierzchni jezdni, 3) wykonanie poboczy z kruszywa po obu stronach jezdni szer. 2x0,75m, 4) wykonanie nowych krawężników drogowych wzdłuż całego odcinka drogi, 5) przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, 6) wymianę istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej wraz z wymianą studni oraz studni rewizyjnych, 7) wymianę instalacji i przyłączy wodociągowych, 8) przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, 9) budowę zatoki postojowej, 10) wykonanie progu zwalniającego jako elementu ograniczającego prędkość oraz poprawiającego bezpieczeństwo, 11) zabezpieczenie sieci kolidujących z projektowaną inwestycją, 12) wykonanie docelowej organizacji ruchu, 13) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 23 października 2018r. o Funduszu Dróg Samorządowych zawierającej nazwę Funduszu, nazwę zadania objętego dofinansowaniem oraz kwotę udzielonego dofinansowania. Do czasu ukazania się wytycznych dotyczących wymiarów tablicy informacyjnej należy przyjąć wymiar 40 cm x 60 cm. 7. Prace budowlane będą prowadzone na odcinku drogi zlokalizowanej w całości w strefie częściowej ochrony konserwatorskiej „B”. Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Bielsku – Białej uzgodnił pozytywnie planowane przedsięwzięcie pismem znak B-AR.5183.11.2019.JM z dnia 14.02.2019r. 8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wraz z całym materiałem zawartym w dokumentacji projektowej, siwz, STWOiR oraz przedmiarach robót. 9. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zawartych w dokumentacji projektowej i SIWZ niezależnie czy były ujęte w przedmiarze robót. 10. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 11. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 12. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 13. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SIWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 60 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 96 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale XVI SIWZ. 14. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (wskazane w przedmiarze robót) na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje , stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach