Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Zamkowej w Toszku

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 378 020 , fax. 322 334 141
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    ul. Bolesława Chrobrego 2
    44180 Toszek, woj. śląskie
    tel. 322 378 020, fax. 322 334 141
    REGON: 27625777100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl; www.bip.toszek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Zamkowej w Toszku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu w Gminie Toszek przebudowy drogi gminnej ul. Zamkowej w Toszku, zgodnie z załączonym projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Na całej długości drogi przewidzianej do przebudowy, należy wykonać jezdnię z kostki kamiennej 19/21 cm (pochodzącej z rozbiórki, udostępnionej przez Zamawiającego), o szerokości jezdni 5,0m. Przekrój poprzeczny jezdni o dwustronnym spadku 2%, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Po stronie prawej drogi, od km 0+000 do km 0+076 oraz na całej długości ulicy po stronie lewej, należy wykonać chodnik z kostki kamiennej granitowej 9/11 cm (pochodzącej z rozbiórki, udostępnionej przez Zamawiającego), o szerokości od 1,0 m do 1,50 m, ze spadkiem 1,5% w kierunku jezdni. Kostka kamienna w miejscach gdzie chodnik nie jest ograniczony ścianą budynku lub cokołem ogrodzenia, układana na ławie betonowej z betonu C12/15, zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym. Od strony jezdni, krawężnik kamienny granitowy 15x30 cm wystający 8cm ponad powierzchnię jezdni, z kostki kamiennej a na wjazdach 4 cm. Zjazd na teren placu Kościelnego należy przebudować na całej powierzchni, do granicy działki drogowej nr 83, z kostki kamiennej granitowej 9/11cm (pochodzącej z rozbiórki, udostępnionej przez Zamawiającego). Istniejącą nawierzchnię jezdni, chodników i zjazdów, należy rozebrać a materiał z rozbiórki zutylizować lub odwieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Pod konstrukcję jezdni i chodników należy wykonać koryto. Konstrukcja nawierzchni jezdni składa się z następujących warstw: kostka kamienna granitowa 19/21 cm (własność Inwestora), podsypka cementowo-piaskowa grubości 3-5 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5mm grubości 20 cm. Konstrukcja nawierzchni chodników i wjazdów do posesji składa się z następujących warstw: kostka kamienna granitowa 9/11 cm (własność Inwestora), podsypka cementowo-piaskowa grubości 3-5 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5mm grubości 10 cm. Wszystkie nawierzchnie z kostki granitowej należy wyspoinować mieszaniną piasku z cementem. Krawężniki kamienne granitowe należy układać na podsypce cementowo-piaskowej i na ławie betonowej z betonu C12/15, zgodnie przekrojem konstrukcyjnym. Na wyokrągleniach łuków, przy skrzyżowaniach, należy stosować krawężniki łukowe o odpowiednich promieniach. Istniejące w jezdni urządzenia obce (kratki ściekowe, studnie rewizyjne, zawory wodne), należy wyregulować wysokościowo do poziomu nowej nawierzchni jezdni lub chodnika. Kostka granitowa do ułożenia nawierzchni, pochodząca z rozbiórki, udostępniona zostanie Wykonawcy w miejscu zmagazynowania w odległości ok 1 km od terenu budowy. Wykonawca dostarczy materiał na teren budowy we własnym zakresie i na własny koszt. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu. Bilans terenu przedstawia się następująco: długość drogi – 138,00 m; nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej 19/21 cm – 783,80 m2; chodniki i wjazdy z kostki kamiennej 9/11 cm – 286,90 m2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i zasadami wiedzy technicznej, przestrzegając przepisów BHP, w sposób powodujący minimalne niedogodności dla mieszkańców oraz zapewniając stałą możliwość dojazdu do swoich posesji. Plan sytuacyjny oraz przekroje drogi przedstawione zostały w projekcie przebudowy drogi gminnej ul. Zamkowej w Toszku, natomiast sposób wykonania robót opisano w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, obydwa dokumenty stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, tj. faktyczny wpływ środków na konto Zamawiającego, a nie termin zlecenia (dokonania) przelewu przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Urzędu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w odrębnej kopercie odpowiednio opisanej (wadium, numer i nazwa postępowania) w siedzibie Zamawiającego, tj. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Toszku (pokój nr 1) przy ul. Bolesława Chrobrego 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zgodnie z treścią art. 22a ust. 4 Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a Pzp - określonych w Rozdziale V pkt 2 lit. c) SIWZ, - polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII pkt 2 lit. a) SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach