Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Spokojna we Włodawie wraz z infrastrukturą

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41
    22200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu, www.bip.wlodawa.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Spokojna we Włodawie wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi numer: 104308L - ul. Spokojna we Włodawie zlokalizowana w całości na terenie administrowanym przez Gminę Miejską Włodawa, tj. na działkach drogowych nr ewid.: 1050; 1051/10; 1056; 1053/6; 1040; obręb 1 we Włodawie. Przedmiotem zamówienia objęty jest odcinek od km 0+000,00 do km 0+182,00 według założonego lokalnie kilometrażu drogi wraz z dostosowaniem istniejącej infrastruktury technicznej drogowej, tj. chodników i zjazdów wraz z przebudową oświetlenia drogowego. Zakres prac związanych z przebudową drogi gminnej nr 104308L – ul. Spokojnej obejmuje: rozbiórkę istniejących krawężników drogowych i obrzeży betonowych oraz chodników obustronnych w zakresie przewidzianym w opracowaniu; rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni drogi gminnej przez rozbiórkę istniejącej konstrukcji nawierzchni; wykonanie zmian szerokości jezdni w miejscach wynikających z korekty przebiegu geometrycznego trasy przebudowywanego odcinka drogi gminnej nr 104308L – ul. Spokojnej; przebudowę istniejących zjazdów będących w kolizji z projektowanym chodnikiem w zakresie objętym opracowaniem; ustawienie (zgodnie z PZT) krawężników 15x30x100 i 15x22x100 na ławie betonowej z „oporem” z betonu B10 z uwzględnieniem zmian przebiegu geometrycznego trasy; ustawienie obrzeży 6x20x75 jako zabezpieczenie zewnętrznych krawędzi projektowanego chodnika oraz ścieżki rowerowej na ławie betonowej z „oporem” z betonu B10; ustawienie obrzeży 8x30x100 jako zabezpieczenie zewnętrznych krawędzi zjazdów (poza szerokością chodnika) na ławie betonowej z „oporem” z betonu B10; wykonanie korekt wysokościowych oraz zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową; wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm; wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji chodników oraz opasek o nawierzchni z kostki bet. gr. 6 cm; wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji drogi gminnej; odtworzenie zieleńców znajdujących się w granicach opracowania; wykonanie nowego oznakowanie poziomego i pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; demontaż istniejących opraw i słupów oświetleniowych; montaż nowych słupów oświetleniowych; montaż nowych opraw oświetleniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Wadium – ZPA.271.4.2018 Przebudowa drogi gminnej ul. Spokojna we Włodawie wraz z infrastrukturą”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 9.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku szczegółowego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Spółkę cywilną traktuje się jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 32 ust. 1 ustawy Pzp (tak jak konsorcjum). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentu rejestrowego firmy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika lub każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ, gdy Wykonawca korzysta z potencjału podmiotów trzecich. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot a nie wykonawcę składającego ofertę (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach