Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Kaczorach - Etap I

Gmina Kaczory ogłasza przetarg

  • Adres: 64-810 Kaczory, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2842371, 2842372 , fax. 672 841 233
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaczory
    ul. Dworcowa 22
    64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2842371, 2842372, fax. 672 841 233
    REGON: 57079119300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Kaczorach - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 130522P ul. Leśna w Kaczorach Etap I od km 1+103,00 do km 1+137,50 i od km 1+162,40 do km 1+690,00 o łącznej długości 577,40 m z przebudową zjazdów na działki i oczyszczeniem rowu przydrożnego – roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego. W przekroju podłużnym droga planuje się utrzymywać przebieg niwelety po istniejących spadkach podłużnych z lokalną korektą niwelety dla utrzymania płynnego przejścia w spadki przeciwne lub skierowania spływającej wody do rowu przydrożnego. Zaprojektowano następujące elementy drogi: Konstrukcje nawierzchni według katalogu nawierzchni półsztywnych i podatnych z 2014 r.: ► jezdnia: · 10 cm – warstwa odcinająca – piasek · 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem, · 6 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, ► zjazdy bitumiczne: · 10 cm – warstwa odcinająca – piasek · 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem, · 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, · 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, ► zjazdy z kostki betonowej: · 10 cm – warstwa odcinająca – piasek, · 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, · 3 cm – podsypka piaskowo-cementowa 4:1, · 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I. 1. Jezdnia Przyjęto szerokość podstawową jezdni 3,50 m z poszerzeniami w obrębie skrzyżowań i na mijance oraz w końcowym odcinku przebudowy (km 2+080,00 do km 2+125,30) do szerokości 5,00 m z odpowiednimi poszerzeniami na łukach poziomych. Jedynie w początkowym odcinku (w pobliżu przejazdu kolejowego, km 1+103,00 do km 1+430,40) poszerzono do 4,00 m. Od km 1+320,10 do km 1+430,40 na lewej krawędzi jezdni oraz w końcowym odcinku km 2+080,00 do 2+125,40 na obu krawędziach jezdni planuje się ustawienie krawężnika ulicznego 15x30 cm. Natomiast od km 1+430,40 do km 2+080,00 na obu krawędziach nawierzchni bitumicznej planuje się ustawienie krawężnika drogowego 12x25. Krawężniki uliczne z betonu wibroprasowanego, ułożone jako wystające i obniżone na zjazdach o wymiarach 15*22 cm, wraz z przejściowymi krawężnikami skośnymi (lewym i prawym), oraz krawężniki drogowe z betonu wibroprasowanego muszą być ułożone na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 3 cm i ławie z betonu C16/20. Projekt przewiduje wykonanie następujących ław z betonu klasy C16/20: · ława betonowa zwykła dla krawężników częściowo zatopionych na zjazdach i krawężników drogowych, w ilości 0,05 m3/mb, · ława betonowa z oporem dla krawężników wystających w ilości od 0,06 do 0,07 mm3/mb w zależności od usytuowania krawężnika względem nawierzchni. Spoinowanie wszystkich powyższych elementów betonowych należy wykonać z zachowaniem należytej staranności, pamiętając przy ich układaniu o zachowaniu odstępów między elementami max. do 1 cm i dokładnym zwilżeniu powierzchni tak, by spoina miała możliwość poprawnego związania. Menisk spoiny – wklęsły. Nie wolno dopuścić do zabrudzenia łączonych powierzchni elementów zaprawą przy wykonywaniu spoinowania krawężników. 2. Pobocza Pobocza obustronne o szerokości 0,75 cm, gruntowe ulepszone od km 1+103,00 do km1+430,40 i od km 2+080,00 do km 2+125,30 ze spadkiem poprzecznym 8% i umocnione płytami wielootworowymi na 5 cm podsypce piaskowej i 15 cm podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych od km 1+430,40 do km 2+080,00 z 2% spadkiem poprzecznym. Na zewnętrznej krawędzi umocnionego pobocza należy ustawić krawężnik uliczny na ławie betonowej. 3. Zjazdy Nawierzchnia zjazdów: od km 1+103,00 do km 2+080,00 bitumiczna o konstrukcji jak jezdnia drogi, na pozostałym odcinku z betonowej, kolorowej kostki brukowej grubości 8 cm na 3 cm podsypce cementowo-piaskowej i 20 cm podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych. Szerokość i długość zjazdów dostosowana do warunków terenowych. 4. Odwodnienie Odwodnienie za pomocą spadów poprzecznych i podłużnych na do rowu przydrożnego, który należy oczyścić (odtworzyć) z namułu z odwozem gruntu na składowisko. 5. Roboty ziemne Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na niewielkich korektach profilu podłużnego celem uzyskania spadków podłużnych, oraz na wykonaniu koryta pod projektowane zjazdy. Roboty ziemne to w większości wykopy (usunięcie ziemi roślinnej) oraz dowóz gruntu (nasypy) w miejsce usuniętej ziemi roślinnej. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na nasypy lub uzupełnienie poboczy w najbliższym sąsiedztwie projektowanych zieleńców. Spadek skarp nasypów i wykopów 1 : 1,5 w wykopach gdzie nie można zachować powyższy spadek skarpy należy umocnić geokratą. Ewentualny nadmiar ziemi wywieźć na odkład. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do Wz=0,98. 6.Oznakowanie pionowe i poziome Planuje się oznakowanie znakami pionowymi przejazd kolejowy, niebezpieczny zakręt i stromy zjazd. Na dojeździe do przejazdu kolejowego planuje się ustawienie stalowych barier ochronnych U-14a (N1W4A). Szczegóły w oddzielnym opracowaniu – organizacja ruchu. 7.Uwagi końcowe Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami, zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem prawa budowlanego (ustawa z dnia 04.07.1994 r.; tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186). Szczegóły techniczne wykonania robot w postaci specyfikacji technicznych w oddzielnym opracowaniu wykonawca powinien bezwzględnie stosować. Do wykonania robot należy stosować materiały atestowane oraz przeprowadzić wszelkie, wymagane przepisami badania techniczne w trakcie realizacji robot z tym, że ze względu na niewielkie zakresy poszczególnych odcinków, formy badań zostaną ustalone bezpośrednio przed wykonaniem poszczególnych asortymentów robot. Specyfikacje techniczne, obliczenia do przedmiaru robot, przedmiar robot i inne dane zawarte w projekcie powinny mieć decydujący głos w przypadku sporów technicznych i obmiarowych. W obrębie istniejących uzbrojeń, roboty bezwzględnie wykonywać ręcznie. Przed przystąpieniem do robot w pobliżu uzbrojeń należy ten fakt zgłosić służbom eksploatacyjnym, celem pełnienia przez nie bieżącego dozoru nad prowadzonymi robotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach