Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Klimczoka w Bystrej - etap I

Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2010-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
    REGON: 00054981000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Klimczoka w Bystrej - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi ul. Klimczoka w Bystrej - etap I. 3.2. Zakres prac w ramach ww. zamówienia : - przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty związane z odwodnieniem korpusu drogowego, - roboty związane z wykonaniem podbudowy i nawierzchni drogi, Przebudowywana droga będzie miała jezdnię bitumiczną o szerokości 5,5m na odcinku od km 0+000.000 do km 0+362.520 oraz o szerokości 5.0 m na odcinku od km 0+382.430 do km 0+520,00, składająca się z dwóch pasów ruchu po 2.75 i 2.5m każdy. Na całej długości droga przebiega w przekroju ulicznym z jednostronnym ściekiem z kostki betonowej. Droga posiadać będzie nawierzchnię bitumiczną z obu stron obramowana będzie krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 15*30 układanym na ławie z oporem za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej gr. 3cm. Przy krawężniku będzie wykonany ściek utworzony z dwóch rzędów kostki betonowej. Kostkę betonową w ścieku należy ułożyć na przedłużonej ławie betonowej krawężnika, za pośrednictwem podsypki cem-piaskowej gr. 3cm. Ława betonowa C16/20 gr. 10cm. - roboty wykończeniowe, - roboty związane z wykonaniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - roboty związane z wykonaniem elementów ulic, Chodnik będzie przebudowany na całej długości przebudowywanej drogi. Chodnik lewostronny na całej długości przebudowywanej drogi, oraz chodnik lewostronny i prawostronny w początkowym odcinku ul. Klimczoka. Chodnik będzie miał zmienną szerokość od 1,25 - 1,50 m, - roboty związane z budową, przebudową kanalizacji teletechnicznej. - roboty związane z wykonaniem fragmentów kanalizacji sanitarnej. 3.3. Kody CPV: 45111000-8; 74274000-0; 4511210-0; 45111100-9; 45111220-6; 45112000-5; 45112500-0; 45233000-9; 45233200-1; 45233252-0; 32412100-5; 32521000-1; 32522000-8 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa; b) przedmiar robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, d) wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 3.5 W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 3.6 Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 20.000 zł /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/ 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.03.2010 r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11 , nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018 5. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: 1) art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni ż że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 2) art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugwilkowice.rekord.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach