Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej tj. ul. Osiedlowej w Gronowie Elbląskim

Gmina Gronowo Elbląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 82335 Gronowo Elbląskie, ul. Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 315 623 , fax. 552 315 623
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gronowo Elbląskie
    ul. Łączności 3
    82335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 315 623, fax. 552 315 623
    REGON: 53442800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej tj. ul. Osiedlowej w Gronowie Elbląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie drogi gminnej nr 102084N tj. ul. Osiedlowej w Gronowie Elbląskim. Zadanie realizowane będzie z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z operacji typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych. Przedmiotem zamówienia są m.in. roboty związane z wykonaniem następujących prac: - wykonanie nowej bitumicznej nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu KR1, o szerokości od 5,80m do 6,30m, - regulację łuków drogi gminnej, - wymianę uszkodzonych wpustów oraz ich regulację, - odprowadzenie wód opadowych, - budowę i przebudowę chodników z kostki betonowej, - przebudową zjazdów do posesji w granicach pasa drogowego drogi gminnej. 2.Cel i zakres zamówienia: Cel przebudowy: - wzmocnienie istniejącej konstrukcji i zwiększenie nośności drogi, - poprawa stanu technicznego nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nowej nawierzchni wraz z dostosowaniem normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych, - poprawa komunikacji i obsługi dla firm oraz mieszkańców, - budowa oraz przebudowa chodników zlokalizowanych wzdłuż drogi w celu zwiększenia bezpieczeństwa pieszych. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów będzie obejmował: a. oznakowanie robót, b. frezowanie odcinkami, c. rozbiórkę krawężników, chodników, obrzeży, d. ustawienie krawężników na ławie betonowej, e. wykonie podsypki piaskowej i podbudowy z KŁSM na zjazdach, f. wykonanie nowych chodników, g. wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania przedmiotu zamówienia określa: - projekt wykonawczy pn.: Przebudowa drogi gminnej tj. ul. Osiedlowej w Gronowie Elbląskim, na działce ewidencyjnej nr 2/3, 15/11, 15/12, 20/6, 185/3 obręb Gronowo Elbląskie załącznik nr 1 do SIWZ, - specyfikacja Techniczna załącznik nr 2 do SIWZ. - przedmiar robót (pomocniczo) załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA Załączony przedmiar jest to materiał pomocniczy do wyliczenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowi podstawy do rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą z tytułu realizacji zamówienia. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym między innymi poprzez, wytyczenie remontowanego odcinka w terenie, bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie prowadzonych robót jak również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 4.Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 5.Minimalny wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, maksymalny 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6.W przypadku, gdy Wykonawca wygra przetarg i będzie realizował roboty przy udziale podwykonawców zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143b-143d ustawy Pzp 7.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania firm podwykonawców. 9.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 1066 ze zm.) : - wykonywanie nawierzchni bitumicznych (rozłożenie i zagęszczenie mieszanki bitumicznej) wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań Zamawiającego określonych w niniejszym punkcie Wykonawca lub podwykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: 1) 500,00 zł za każdą osobę, która wykonuje czynności - wykonywanie nawierzchni bitumicznych (rozłożenie i zagęszczenie mieszanki bitumicznej) wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, 2) 500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego. 10.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach