Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Raszujka – Olszewka w gminie Chorzele (ETAP I)

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 751 65 40 , fax. 29 751 65 30
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 751 65 40, fax. 29 751 65 30
    REGON: 55066788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Raszujka – Olszewka w gminie Chorzele (ETAP I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Raszujka – Olszewka w gminie Chorzele – etap I przebudowy. Długość odcinka drogi podlegającego przebudowie wynosi od KM 0+000,00 do KM 1+040,00 to jest 1040m. Opracowanie obejmuje swoim zakresem pas drogowy drogi gminnej Raszujka - Olszewka i realizowane jest na działkach nr 127; 875. Odcinek podlegający przebudowie zaczyna się w obrębie skrzyżowania dróg gminnych gminy Chorzele i gminy Jednorożec. Zakres projektowanej przebudowy nie wymaga zmiany granicy pasa drogowego. W terenie objętym opracowaniem zlokalizowane jest uzbrojenie: sieć teletechniczna, wodociąg, sieć elektroenergetyczna napowietrzna. Zakres robót obejmuje: -roboty przygotowawcze; -roboty rozbiórkowe; -roboty ziemne; -przebudowę jezdni pasa drogowego drogi gminnej Raszujka – Olszewka na działkach nr 127, 875; -przebudowę istniejących zjazdów w zakresie istniejącego pasa drogowego; -przebudowę istniejących skrzyżowań na długości przebudowywanego odcinka drogi gminnej; -przebudowę odcinków bezodpływowych rowów odwadniających; -wykonanie bieżącej konserwacji nie poddanych przebudowie rowów; -zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej; -wykonanie oznakowania zgodnie z Projektem stałej organizacji ruchu. Projektowane zagospodarowanie terenu BRANŻA DROGOWA: Po przebudowie drogi sposób zagospodarowania terenu zasadniczo nie ulegnie zmianie. Zostanie wykonana jedynie miejscowa korekta przebiegu jezdni, wyprofilowane zostaną łuki poziome i pionowe. Przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań polegać będzie na wykonaniu zgodnej z obowiązującymi przepisami geometrii zjazdów i skrzyżowań, wykonaniu nowych warstw konstrukcji nawierzchni. W ramach przebudowy jezdni zostanie wykonana bieżąca konserwacja rowów odwadniających. Droga na całym odcinku posiadać będzie przekrój jednojezdniowy, dwupasowy. Projektuje się jezdnię szerokości 5,00m oraz obustronne pobocze szerokości 0,75m. Przyjęto konstrukcję dla kategorii ruchu KR2. Oporniki betonowe 12x25cm należy zastosować na skrzyżowaniach z drogami publicznymi (według rysunku Z/01) oraz na zakończeniach wszystkich zjazdów indywidualnych i zjazdów na drogi wewnętrzne. Podbudowa zasadnicza zostanie wykonana z gruntu stabilizowanego cementem po wcześniejszym sfrezowaniu istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego (istniejąca grubość warstwy ścieralnej wynosi od 1 do 4cm). Grunt stabilizowany cementem do podbudów zasadniczych nawierzchni kategorii KR2 powinien zostać wykonany zgodnie z Polską Normą PN-S-96012:1997. Grubość warstwy gruntu stabilizowanego cementem przyjęto 20cm. Pozostałe warstwy konstrukcji nawierzchni jezdni tj. warstwa wiążąca (gr. warstwy 7cm) i warstwa ścieralna (gr. warstwy 4cm) zostaną wykonane z betonu asfaltowego. Projektowana niweleta przebudowy nawierzchni jezdni ulegnie zmianie. Ze względu na dobraną technologię zostanie podniesiona o około 10cm. Zestawienie powierzchni i elementów poszczególnych części zagospodarowania terenu w granicach opracowania: -nawierzchnia z betonu asfaltowego 5366 m2, -pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 1538 m2, -zieleń drogowa 2538 m2, Zestawienie powierzchni i elementów do rozbiórki: -nawierzchnia z betonu asfaltowego 5088 m2. Parametry drogi gminnej: -długość odcinka - 1.040 km -kategoria przyjętego ruchu KR2, -prędkość projektowa - 30; 40km/h, -szerokość pasa drogowego 12,00m-13,00m, -przekrój uliczny jednojezdniowy - dwupasowy, -szerokość jezdni 5,00 m, -przekrój jezdni daszkowy 2%, -odwodnienie powierzchniowe w kierunku istniejących rowów. Parametry zjazdów indywidualnych: -nawierzchnia zjazdów: beton asfaltowy, -zjazdy indywidualne: szerokość min. 3,0m, -przecięcie krawędzi zjazdu i ulicy wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu R=3,00m. -nawierzchnię zjazdów od prywatnych posesji wydzielono opornikiem betonowym 12x25cm na podsypce piaskowo cementowej. Konstrukcja nawierzchni jezdni oraz zjazdów: -warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S 50/70 gr. 4cm, -warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W 50/70 gr. 7cm, -podbudowa zasadnicza: grunt stabilizowany cementem warstwa wykonana zgodnie z PN-EN 14227-10 gr. 20cm, -grunt istniejący. ODWODNIENIE Wody deszczowe i roztopowe z jezdni przebudowywanej drogi gminnej Raszujka – Olszewka odprowadzane będą powierzchniowo za pomocą wyprofilowanych spadków do bezodpływowych rowów. Istniejące odcinki rowów będą przebudowywane jedynie w miejscach wynikających z konieczności miejscowych korekt przebiegu jezdni projektowanej drogi. Rowy na przebudowywanych odcinkach będą w przekroju trapezowe, obustronne. Średnia głębokość min. 50cm. Szerokość dna 40cm. Nachylenie skarp 1:1,5. Skarpy i dno rowów obsadzone będą trawą. Przebudowywane krawędzie rowów w miejscach zwężeń pokrywać się będą z zewnętrzną krawędzią pobocza. Zewnętrzna krawędź rowu w miejscach zwężeń pozostaje niezmieniona. Na pozostałych częściach rowów, nie poddanych przebudowie, zostanie wykonana bieżąca konserwacja (polegająca na oczyszczaniu dna rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp). BRANŻA ELEKTRYCZNA I TELEKOMUNIKACYJNA: Zgodnie z warunkami przebudowy i ustaleniami w Orange Polska S.A. jako zabezpieczenie istniejących kabli doziemnych w pasie drogowym drogi gminnej Raszujka – Olszewka należy zastosować rury dwudzielne typu AROT 110PS. Rury osłonowe wykonać zgodnie z opisem i rysunkami projektowymi z zachowaniem norm zakładowych TPSA. Jako dokument odniesienia dla określenia zgodności stosowanych materiałów z 10 artykułem Prawa Budowlanego należy stosować normę PN-EN 500086-2-4. Prace przy zbliżeniach i skrzyżowaniach z innymi urządzeniami uzbrojenia terenowego prowadzić ręcznie, z zachowaniem szczególnej ostrożności, w porozumieniu i pod nadzorem pracowników Posterunku Energetycznego w Chorzelach. Roboty montażowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami ze szczególnym uwzględnieniem zasad BHP. Wszelkie zmiany wynikłe w trakcie wykonawstwa prac objętych niniejszym projektem należy uzgodnić z projektantem. Przed przystąpieniem do prac w zbliżeniu z infrastrukturą telekomunikacyjną należy zgłosić rozpoczęcie prac w celu ustanowienia nadzoru przez służby techniczne Orange Polska S.A. Po wykonaniu robót budowlano – montażowych, wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. OZNAKOWANIE: Wykonanie oznakowania zgodnie z Projektem stałej organizacji ruchu – organizację ruchu drogowego ujęto w oddzielnym opracowaniu tj. w Projekcie stałej organizacji ruchu – załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca na czas realizacji zamówienia opracuje, uzgodni oraz wdroży do realizacji projekt czasowej organizacji ruchu. Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających między innymi z: -obsługi geodezyjnej (roboty pomiarowe - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej), -doprowadzenia przyległego terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac, -wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykonania należytego wykonania robót, -usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi. UWAGA: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SIWZ, które stanowią: a)Projekt Budowlany – załącznik nr 4 do SIWZ, b)Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 9 do SIWZ, 2)Zamawiający, w celu skalkulowania ceny ryczałtowej pomocniczo załącza przedmiary robót, (w załączniku nr 10 do SIWZ). 3)Załączone Przedmiary robót mają charakter jedynie informacyjny i pomocniczy. Nie należy go załączać do oferty. 4)Przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawca którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy (jej wypowiedzenia lub rozwiązania) lub też rezygnacji z części robót, a tym samym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 złotych, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 2)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Przasnyszu Nr 87 8924 0007 0025 0216 2003 0002 z adnotacją: "Przebudowa drogi gminnej Raszujka – Olszewka w gminie Chorzele (ETAP I)". Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 6)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7)Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8)Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę, oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 9)Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. 10)W przypadku niewniesienia wadium lub jego wniesienia w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 4.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp (opisanego w pkt 14.5. a) SIWZ). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy pzp (opisanego w pkt. 14.4.1 SIWZ) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, 3a do SIWZ 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów załączy do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile pełnomocnik składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach