Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
Rynek 15 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
REGON: 00052454200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej /publicznej/ publicznej nr 107113 O wraz z zatoką autobusową w miejscowości Bodzanów gmina Głuchołazy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej /publicznej/ publicznej nr 107113 O wraz z zatoką autobusową w miejscowości Bodzanów gmina Głuchołazy Szacunkowe dane techniczne wykonania : Dane techniczne : orientacyjny zakres prac do wykonania : - remont cząstkowy masą min - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 2) posiadać niezbędne doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej roboty polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy dróg ,lub remontu drogi o powierzchni co najmniej 2.000 m 2. Dokonywanie oceny spełniania warunków odbędzie się według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie, o spełnieniu udziału w postępowaniu, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej roboty polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy dróg ,lub remontu drogi o powierzchni co najmniej 2.000 m 2, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWIZ oraz dołączenie dokumentów od zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły, itp.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sico.info/?przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji deszczowej ? 600 odwodnienia drogi powiatowej nr 1770 O - ul. Opolskiej w m. Węgry, gm. Turawa kanałem deszczowym zlokalizowanym na odcinku od skrzyżowani ul. Opolskiej z ul. Szkolną do rzeki Mała Panew
Dodano: 2016-07-27 - Regulacja koryta rzeki Cisek w km. 6+580-19+260 w miejscowościach: Zakrzów, Jaborowice, Polska Cerkiew, Ciężkowice, Witosławice, Dzielawy, Grzędzin, Wronin, Łaniec, gmina Polska Cerekiew, powiat Kędzierzyńsko-Kozielski - etap 1 i 2
Dodano: 2016-07-08 - Odbudowę drogi dojazdowej do pól łączącej miejscowości Wysoka i Niwki dz. nr 313/1 od km 0+000 do km 0+690 - nawalne deszcze w dniu 18 czerwca 2013 r - oczyszczenie rowu
Dodano: 2016-07-08 - Uzbrojenie terenów przy ul. Złotej
Dodano: 2016-06-23 - Budowa, przebudowa i modernizacja wału przeciwpowodziowego rzeki Odry RATAJE w mieście Brzeg, woj. opolskie
Dodano: 2016-06-16 - Odbudowa dróg gminnych - powódź 18-22 maja 2010r. tj.: Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonia w Mechnicy 107626 O dł. 1000 mb, km od 0+873 do km 1+873 - powódź 18-22 maja 2010 r. oraz Odbudowa drogi gminnej ul. Tarnowska w Długomiłowicach 107599 O dł. 500 mb, km od 0+833 do km 1+333 - powódź 18-22 maja 2010 r.
Dodano: 2016-05-25 - Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Zębowicach i Siedliskach oraz remont dróg wewnętrznych
Dodano: 2016-05-13 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Kuźnia i ul. Zielona w Ligocie Dobrodzieńskiej
Dodano: 2016-04-28 - WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH ISTNIEJĄCEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ II KWATERY W ZZO PRZY UL. PODMIEJSKIEJ W OPOLU
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa stacji transformatorowej na placu Daszyńskiego
Dodano: 2016-04-01