Gmina Szczutowo ogłasza przetarg
- Adres: 09-227 Szczutowo, ul. Lipowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2767167 w. 102, 107 , fax. 024 2767196 w. 103
- Data zamieszczenia: 2019-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczutowo
ul. Lipowa
09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie
tel. 024 2767167 w. 102, 107, fax. 024 2767196 w. 103
REGON: 54838200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.nowybip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Podlesie – Grądy etap II i budowa drogi w miejscowości Gójsk. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające między innymi na wykonaniu : 1) Przebudowy drogi gminnej Podlesie – Grądy w zakresie: • roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie dziko rosnących chaszczy z wywozem) • jezdnia ( mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego) • rowy, pobocza i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oczyszczenie i odbudowa rowów, wykonanie poboczy, oznakowanie inwestycji oraz uporządkowanie terenu) 2) Budowy drogi osiedlowej w msc Gójsk w zakresie: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych, rozebranie krawężników, ław, obrzeży betonowych, zjazdów z kostki betonowej) - roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach) - odwodnienie korpusu drogowego - kanalizacja deszczowa Zadanie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej oraz budowę odcinka drogi nr 1 (bez odcinka drogi nr 2 i nr 3) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). do upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: ‒ pieniądzu, ‒ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, ‒ gwarancjach bankowych, ‒ gwarancjach ubezpieczeniowych, ‒ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz.310 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Szczutowo, BS Stara Biała Filia Szczutowo 12 9015 0001 2001 1300 0101 0001
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys sporządzony metodą uproszczoną (z określeniem wskaźników kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw – odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zał. nr 10 do SIWZ 5. Do ofert Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniani, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w zdaniu pierwszym. 6. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia,dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu i dot. przesłanek wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych Wykonawców. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia jest składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9.Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg w miejscowościach Raczyny i Lipiny
Dodano: 2024-04-22 - Budowa chodnika wraz z przystankami przy drodze powiatowej 2701W w Izabeli
Dodano: 2024-04-20 - Zagospodarowanie terenu przy budynku Starostwa Powiatowego z uwzględnieniem przebudowy ul. Harcerskiej
Dodano: 2024-04-12 - Wykonanie inwestycji pn.:Część 1 –Przebudowa drogi powiatowej ul. Koszykowej na odcinku od ul. Lindleya do ul. Chałubińskiego Część 2 –Idzikowskiego: poprawa włączenia do ruchu z drogi (...)
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa drogi gminnej nr 410823W ul. Polnej w m. Błonie
Dodano: 2024-04-03 - Poprawa dostępności dróg powiatowych położonych na terenach byłych PGR-ów na terenie gminy Nasielsk oraz gminy Zakroczym w powiecie nowodworskim
Dodano: 2024-03-29 - Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 19+791 do km 21+025 m. Gostynin – nr postępowania 018/24
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic masą mineralno-bitumiczną w Radomiu – rejon IV
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja ul. Poligonowej w Łąkach
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa drogi gminnej Płocochowo – Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
Dodano: 2024-03-11