Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Poddębice – Ludwinowo

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
    REGON: 00055129500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Poddębice – Ludwinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej Poddębice – Ludwinowo na terenie Gminy Włocławek. Przebudowa obejmuje utwardzenie drogi dł. 672 m, szerokości 4,0 m na odcinku od 0+002,5 do 0+674,5 łącznie ze skrzyżowaniem oraz zjazdy indywidualne z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Powierzchnia bitumiczna jezdni 2836,6m2 Powierzchnia bitumiczna zjazdów 81,0m2 Powierzchnia poboczy tłuczniowych 638,0m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest projekt budowlany, projekt wykonawczy. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.3. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) wykonanie robót przygotowawczych –rozbiórkę nawierzchni bitumicznej na połączeniu nowej nawierzchni ze starą wraz z wywozem materiału poza teren budowy wraz z jego zagospodarowaniem, ścinanie krzewów wraz z karczowaniem i wywozem gałęzi i karpiny poza plac budowy; 2) roboty ziemne – korytowanie pod potrzeby poszerzeń jezdni oraz korytowanie pełnej szer. 4,3m grub. 25cm na odc. od 0+480 do 0+674,5 o pow. 1427,5m2, korytowanie pod potrzeby zjazdów indywidualnych 129m2 i rowów o objętości 220,4m3 wraz z wywozem urobku poza teren budowy, formowanie poboczy; 3) wykonanie robót związanych z odwodnieniem drogi tj. wykopy pod potrzeby przepustów i studni, montaż studni betonowej o średnicy 1000mm głębokości 1,5m z płytą nastudzienną o średnicy 1400mm, montaż rur przelotowych PP fi 4000 mm dla potrzeb przepustów o łącznej dł. 65m, wykonanie ścianek czołowych ze skrzydłami prefabrykowanymi i prostych dla potrzeb przepustów fi 400mm . Nie przebudowuje się przepustu melioracyjnego w km 0+327; 4) ułożenie warstwy odsączającej grub.15cm dla poszerzeń i pełnego korytowania o pow. 1427,5m2 oraz dla zjazdów grub. 10cm; 5) ułożenie dolnej w-wy podbudowy na jezdni z destruktu betonowego 0/63mm grub. 15cm o pow. 1427,5 m2 z warstwą wyrównawczą z destruktu betonowego 0/31,5mm w ilości 58,4m3; 6) ułożenie górnej w-wy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej z tłucznia twardego pochodzenia magmowego 0/31,5 mm grub. 10cm na pow. 3043,6m2; 7) oczyszczenie skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej pod potrzeby w-wy ścieralnej na pow. 2836,6m2; 8) wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 4cm o pow. 2836,6m2; 9) ułożenie podbudowy dla zjazdów z destruktu betonowego 0/31,5 grub. 22cm na pow. 129,0m2 i w-wy ścieralnej grub. 4cm o pow. 81m2; 10)utwardzenie poboczy z tłucznia twardego szer. 50cm, grub. 15cm na pow. 638m2; 11)plantowanie terenu o pow. 638m2; 12)ustawienie znaków pionowych typu S 3szt i typ M 10szt oraz tablic prowadzących U 3c, d 2 szt oraz barier energochłonnych N2W3 z odcinkami końcowymi o łącznej dł. 16m; 13)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804oraz z 2015 r. poz. 987 i 1240) 3.1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego KDBS 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018. 3.2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3.3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) w ofercie. 4. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, to jest: 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 4.4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, (pkt. 4, ppkt 4.1. i 4.2.). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach