Gmina Szydłowo ogłasza przetarg
- Adres: 64-930 Szydłowo, Jaraczewo
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 211 55 21 , fax. 67 211 55 21
- Data zamieszczenia: 2020-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
Jaraczewo 2
64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie
tel. 67 211 55 21, fax. 67 211 55 21
REGON: 57079124700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr G131172P w miejscowości Krępsko - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr G131172P w miejscowości Krępsko. Lokalizację inwestycji przedstawiono w programie funkcjonalno – użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiotowa inwestycja leży na działce ewidencyjnej nr 160/3 obręb Krępsko. Początek przebudowywanego odcinka znajduje się na końcu istniejącej nawierzchni bitumicznej (granica działek 186/185 – posesja 39 i 41). Koniec przebudowy na km 0+330,90. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej z wykorzystaniem istniejącej podbudowy na długości 330,90m. 3. Etap II obejmujący przebudowę drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz skrzyżowania typu rondo nie wchodzi w zakres niniejszego postępowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien w szczególności: 1) opracować projekt budowlany i, stosownie do potrzeb, inne projekty; 2) uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenie na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz, stosownie do potrzeb, inne pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami; 3) objąć kierownictwo budowy przez kierownika budowy; 4) opracować, stosownie do potrzeb, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 5) zapewnić, stosownie do potrzeb, nadzór autorski; 6) wykonać roboty budowlane zgodnie z projektem budowlanym i z zasadami wiedzy technicznej; 7) wykonać dokumentację powykonawczą; 8) uzyskać, stosownie do potrzeb, w imieniu i na rzecz zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie albo zawiadomić o zakończeniu budowy; 9) sporządzić inwentaryzację powykonawczą. 5. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona następujące prace: 1) oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa z profilowaniem i ewentualnym uzupełnieniem brakującego materiału; 2) skropienie istniejącej podbudowy; 3) ułożenie warstwy bitumicznej (jako minimalne należy przyjąć dwie warstwy – ścieralnej grubości min. 4 cm i warstwy wiążącej min. 5 cm) 6. Wykonany obiekt będzie posiadał następujące parametry: 1) Klasa drogi - D; 2) prędkość projektowa Vp=30 km/h; 3) kategoria ruchu KR 1; 4) szerokość jezdni– 4,50 m; 5) szerokość pobocza – 1,00 m; 7. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty. 8. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 9. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez zamawiającego recepty koszty badań obciążą wykonawcę. 10. Przedmiot zamówienia objęty programem funkcjonalno-użytkowym, a w szczególności prace z branży ogólnobudowlanej (obsługa układarki mas bitumicznych, obsługa walca drogowego, obsługa innego sprzętu , niezbędnego do realizacji zamówienia), z wyłączeniem projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych, sprawowania nadzoru autorskiego, kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi, prac geodezyjnych oraz uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o pozwoleniu na użytkowanie albo zawiadomienia o zakończeniu budowy, powinien być wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób wykonywania zamówienia został określony za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 95 8937 0007 0000 1674 2000 0040 z dopiskiem: „Wadium – Przebudowa drogi gminnej nr G131172P w miejscowości Krępsko”. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do SIWZ); oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitanowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do SIWZ) - składane przez wykonawcę w termie 3 dni od dnia zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-12-21 - Budowa drogi gminnej na działce 173 w Jędrzejewie
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa ulicy Kościelnej w Drawsku i remont elewacji budynku Urzędu Gminy Drawsko”
Dodano: 2023-11-10 - Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-11-08 - Modernizacja sieci energetycznej na terenie całej nieruchomości Sielinko, dz. nr 20/12 obręb Sielinko, jedn. ewid. Opalenica – zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-07-28 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3090P na odcinku Słupca – Zagórów
Dodano: 2023-01-20 - BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO – SPORTOWEJ PRZY UL. PARKOWEJ W GĘBICACH.
Dodano: 2022-10-18 - "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Siedlec poprzez utwardzenie powierzchni gruntu"
Dodano: 2022-10-06 - Budowa drogi gminnej ul. B. Chrobrego w m. Witkowo
Dodano: 2022-08-22 - Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd – Charzewo etap I i II
Dodano: 2022-08-03