Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 675736P w miejscowości Szczytniki

Gmina Szczytniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-865 Szczytniki, Szczytniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
    Szczytniki 139
    62-865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
    REGON: 25085502100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 675736P w miejscowości Szczytniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej nr 675736P w miejscowości Szczytniki 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Przebudowę drogi gminnej nr 675736P w miejscowości Szczytniki, w tym: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym; roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm; roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki – grubość frezowania do 4 cm; mechaniczna rozbiórka krawężników wraz z ławą, bez względu na rodzaj podsypki (z wywozem) – betonowych 15x30 cm z wyw. sam. samowyład.; mechaniczna rozbiórka nawierzchni betonowej (z wywozem rumoszu) o grubości 12 cm; b) ława, krawężniki, w tym: rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, o wymiarach: 30x30 cm – grunt kat. I-II; ławy pod krawężniki: betonowe z oporem z betonu C 12/15; krawężniki betonowe bez ław, wystające, na podsypce cementowo-piaskowej, o wymiarach 15x30 cm, na wjazdach krawężniki obniżone do 4 cm pod jezdnią; c) nawierzchnia, w tym: mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją, przy użyciu 0,3 kg/m2 emulsji asfaltowej; wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową, transportowaną sam. samowyładowczym 5-10 t, wbudowana mechanicznie – mieszanka AC 11 W 50/70 dla KR1; mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją, przy użyciu 0,3 kg/m2 emulsji asfaltowej; warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, transportowanych sam. samowyładowczym 5-10 t, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm – mieszanka AC 8 S 50/70 dla KR1; d) pobocza, w tym: plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie, przy grubości ścinania 5 cm; nawierzchnie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, przy grubości warstwy górnej po uwałowaniu 10 cm; e) chodnik, w tym: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, przy pojemności łyżki koparki 0,25 m3.grunt kat. III; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat. II-VI mechanicznie – zagęszczenie walcem wibracyjnym; warstwa wzmacniająca z gruntobetonu Rm=2,5 MPa wraz z pielęgnacją przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm – od km 0+440 do 0+490; warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie, przy grubości warstwy piasku po zagęszczeniu 10 cm; warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie, przy grubości warstwy piasku po zagęszczeniu 10 cm – dodatkowe 30 cm piasku od km 0+440 do km 0+490; rowki pod obrzeza, o wymiarach: 20x20 cm – grunt kat. III-IV; obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem i wymiarach obrzeża 20x6 cm; chodniki z kostki brukowej betonowej, układanej z wypełnieniem spoin piaskiem, na podsypce cem. – piask. przy grubości kostki szarej 6 cm; f) zjazdy, w tym: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, przy pojemności łyżki koparki 0,25 m3 / grunt kat. III; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat. II-VI mechanicznie – zagęszczanie walcem wibracyjnym; podbudowa z gruntobetonu Rm=2,5 MPa wraz z pielęgnacją przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm; zjazdy z kostki brukowej betonowej, układanej z wypełnieniem spoin piaskiem, na podsypce cem.-piask. przy grubości kostki kolorowej 8 cm – kostka czerwona; obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawa cementową i wymiarach obrzeża 30x8 cm; g) uzupełnienie odwodnienia, w tym: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, przy pojemności łyżki koparki 0,40 m3 / grunt kat. III-IV – wykop pod drenaż; wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25 m3 / grunt kat. III – wykop pod studzienkę ściekową i przykanalik; drenowanie – rurociągi układane ręcznie – rurki NPCW o średnicy 12,5 cm; obsypanie rurociągów drenarskich żwirem, średnica rurociągu 12,5 cm; warstwa odsączająca z kruszywa łamanego 31,5 – 63 mm, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 30 cm; warstwa odsączająca z kruszywa łamanego 10-31,5 mm, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów, o średnicy 500 mm: z osadnikiem bez syfonu; kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk /rury łącznie z uszczelką/, o średnicy zewnętrznej 160 mm; zasypanie wykopów fundament. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, w gruncie kat. III-IV, z zagęszczeniem mechanicznym spycharkami (55 kW/50 KM – grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; włączenie sączków do istniejących studni; h) roboty dodatkowe, w tym regulacja wysokościowa istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej – rozbiórka i ułożenie istniejącego krawężnika betonowego z uzupełnieniem ławy betonowej, rozbiórka i ponowne ułożenie kostki brukowej z uzupełnieniem podsypki; i) geodezja, w tym powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna inwestycji. 2.2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : - dokumentacji projektowej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót. Uwaga: dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać dokumentację powykonawczą (1 egz.). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) – niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót. 5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach