Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 634013S - ul. Gustawa Morcinka w Wojkowicach

Gmina Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, Jana III Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice
    Jana III Sobieskiego
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    REGON: 276257541
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wojkowice.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 634013S - ul. Gustawa Morcinka w Wojkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest wybudowanie drogi publicznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi oraz dostosowanie jej dla osób niepełnosprawnych. Ponadto celem jest wygospodarowanie zatok postojowych.Zgodnie z §11.2 2) a) MPZP na obszarze pośredniej ochrony konserwatorskiej, stanowiącą obszar ochrony krajobrazowej zespołu urbanistycznego oraz terenów o zachowanym historycznym przebiegu ciągów komunikacyjnych i dużym nasyceniu zabudową zabytkową, tj. kolonie robotnicze – przy ul. Morcinka nakazuje się zachowanie, konserwację i ochronę zieleni urządzonej w tym szpalerów drzew przydrożnych. Zgodnie z §39 4) c) dopuszcza się miejsca parkingowe wzdłuż dróg klasy KDD, KDZ.W strefie kolonii robotniczych, wzdłuż ul. Morcinka projektuje się 6 szt. ławek z oparciem oraz 6 szt. betonowych koszy na śmieci. W rejonie przystanków autobusowych projektuje się 4 szt. koszy na śmieci. Na ciągu drogi dla pieszych projektuje się 8 szt. przysiadek oraz 8 szt. koszy na śmieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowaw art. 45 ust. 6 ustawy:a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy nr: 17 1160 2202 0000 0005 0461 4771,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt b)-d), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1)upływu terminu związania ofertą;2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3)unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało roz-strzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2)którego oferta została odrzucona;3)po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4)po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust.2 lub art. 128 ust.1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art.106 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2)wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną robotę, polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto każda.2. Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w następujących specjalnościach:a) Kierownik budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, liczone od daty uzyskania uprawnień;b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach