Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32070 Czernichów, Czernichów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
  • Data zamieszczenia: 2017-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    Czernichów 2
    32070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
    REGON: 53498300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem. 2. Zakres robót budowlanych realizowanych w ramach Przebudowy drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 – zadanie nr 1 – obejmuje wykonanie: 1) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) robót ziemnych, 3) podbudowy, 4) nawierzchni, 5) elementów ulic, 6) robót wykończeniowych, 7) wycinki istniejących drzew i krzewów, 8) urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 9) robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę wodociągu, 10) robót w zakresie rurociągów do odprowadzenia wody burzowej. 11) remontu rur przepustu. 3. Zakres robót budowlanych realizowanych poza Programem Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 (Remont wodociągu) – zadanie nr 2 – obejmuje wykonanie: 1) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę wodociągu, 3) robót w zakresie rurociągów do odprowadzenia wody burzowej - remont wodociągu. 4. Dla obu zadań zamówienie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych, 3) koszty związane z zapleczem budowy, 4) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, zabezpieczeniem terenu budowy, 5) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 6) dokumentację powykonawczą – 3 kpl. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zakresu robót realizowanych w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 – zadanie nr 1 – stanowi: 1) projekt budowlano-wykonawczy – załącznik 9.1 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 10.1 do SIWZ. 3) przedmiar robót – załącznik 11.1 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zakresu robót realizowanych poza Programem Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 – zadanie nr 2 – stanowi: 1) projekt budowlano-wykonawczy – załącznik 9.2 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 10.2 do SIWZ. 3) przedmiar robót – załącznik 11.2 do SIWZ. 7. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) przedmiarem robót i charakterystyką; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) projektem budowlano-wykonawczym, 4) warunkami zgłoszenia robót budowlanych; 5) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 6) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 7) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 8. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 10. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. 11. W związku z tym, iż ewentualna realizacja zadań – ofert częściowych – musi zostać skoordynowana między Zamawiającym, a dwoma Wykonawcami (w przypadku wyboru innych Wykonawców dla ofert częściowych), Wykonawcy są zobowiązani do pełnej współpracy i koordynacji prac również z innym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1) dla zadania 1: 40000,00 zł; 2) dla zadania 2: 800,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach