Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 601891K w km 0+370,50-2+340,89 w miejscowości Dąbrowa Szlachecka, Gmina Czernichów

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    ul. Gminna 1
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
    REGON: 53498300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 601891K w km 0+370,50-2+340,89 w miejscowości Dąbrowa Szlachecka, Gmina Czernichów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 601891K w km 0+370,50-2+340,89 w miejscowości Dąbrowa Szlachecka, Gmina Czernichów” w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 2. Inwestycja jest dofinasowana ze środków ministerialnych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na poziomie do 60% kosztów kwalifikowalnych. 3. Zakres robót budowlanych realizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie w kilometrażu od 0+370,50-2+340,89: 1) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) robót ziemnych, 3) podbudowy, 4) nawierzchni, 5) elementów ulic, 6) wycinki istniejących drzew i krzewów, 7) urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 4. Zamówienie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) organizację ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych, 3) organizację zaplecza budowy, 4) opracowaniem planu BIOZ, zabezpieczenie terenu budowy, 5) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 6) dokumentację powykonawczą – 3 kpl. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) projekt budowlany wraz z Projektem Stałej Organizacji Ruchu – załącznik 8 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 9 do SIWZ; 3) przedmiar robót – załącznik 10 do SIWZ. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) przedmiarem robót i charakterystyką; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) projektem budowlano-wykonawczym; 4) warunkami zgłoszenia robót budowlanych; 5) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 6) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 7) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30000,00 zł (trzydzieści tysięcy 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach