Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 540310K od km 0+000,00 do km 1+932,75 wraz ze skrzyżowaniami z drogami powiatowymi nr: K1945 w km 0+000,00, K1944 w km 1+932,75 w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw

Gmina Siepraw ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Siepraw, ul. Kawęciny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 3721811, 3721819, 3721807 , fax. 123 721 806
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siepraw
    ul. Kawęciny 30
    32-447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, fax. 123 721 806
    REGON: 54752000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 540310K od km 0+000,00 do km 1+932,75 wraz ze skrzyżowaniami z drogami powiatowymi nr: K1945 w km 0+000,00, K1944 w km 1+932,75 w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 540310K od km 0+000,00 do km 1+932,75 wraz ze skrzyżowaniami z drogami powiatowymi nr: K1945 w km 0+000,00, K1944 w km 1+932,75 w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw”, dofinansowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 540310K od km 0+000,00 do km 1+932,75 wraz ze skrzyżowaniami z drogami powiatowymi nr: K1945 w km 0+000,00, K1944 w km 1+932,75 w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw - NAWIERZCHNIA Część nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 540310K od km 0+000,00 do km 1+932,75 wraz ze skrzyżowaniami z drogami powiatowymi nr: K1945 w km 0+000,00, K1944 w km 1+932,75 w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw – CHODNIK. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera:  Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 7 do SIWZ,  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 8 do SIWZ.  Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym. 4. Pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 5. W przypadku, gdy opis techniczny jak i zapisy specyfikacji wskazują dla niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w opisie technicznym nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie technicznym i dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 7. Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, w składanej ofercie ma obowiązek wskazać, jakie materiały zastosował, ich rodzaj, parametry techniczne i załączyć ich opis do oferty. Należy wykazać w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (użyte materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: Cześć nr 1: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Część nr 2: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Siepraw Nr 59 85910007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa drogi gminnej nr 540310KCzęść nr …IIGZP.271.2.2020”. 4. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy. 5. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 6. Zamawiający nie dopuszcza postanowień określających, że zwrot, przez podmiot inny niż Zamawiający, dokumentu ustanawiającego wadium wnoszonego w formach innych niż w pieniądzu, powoduje wygaśnięcie tego wadium, w sytuacji, gdy Zamawiający nie dokonał zwrotu tego wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie. 7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 3) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu, (jeżeli dotyczy), na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 7.3 SIWZ) - wraz z dokumentami określającymi: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga: Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 4) 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.siepraw.pl zakładka: Urząd Gminy / Przetargi / Zamówienia Publiczne) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach