Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 420727W Stoczek - Topór, gmina Stoczek

Gmina Stoczek ogłasza przetarg

  • Adres: 07104 Stoczek, ul. Kosowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 691 90 20 , fax. 25 691 90 25
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek
    ul. Kosowska 5
    07104 Stoczek, woj. mazowieckie
    tel. 25 691 90 20, fax. 25 691 90 25
    REGON: 71158214400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 420727W Stoczek - Topór, gmina Stoczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej stanowiącej połączenie miejscowości Stoczek – Topór. Droga rozpoczyna się od krawędzi drogi powiatowej nr 4208W relacji Zagrodniki – Topór – do drogi Paplin – Sadowne, kończy się zaś na włączeniu w drogę powiatową nr 4210W relacji Kamionna – Baczki – Stoczek i zlokalizowana jest na terenie gm. Stoczek w m. Stoczek, na dz. o nr ew.: 493, 494, m. Gajówka Zachodnia, na dz. o nr ew.: 97, 59, 1/1, m. Topór, na dz. o nr ew. 1614. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: 1)roboty pomiarowe; 2)roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi wraz z odtworzeniem rowów; 3)formatowanie i zagęszczanie nasypów; 4)wykonanie podbudowy o gr. 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem; 5)wykonanie górnej podbudowy z kruszyw naturalnych (pospółka) gr. 10 cm; 6)wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, w tym: -skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – międzywarstwowe, -wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 cm z mieszanki AC-16W, -wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm z mieszanki AC-11S; 7)wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszyw naturalnych (pospółka) gr. 15 cm; 8)wykonanie poboczy z kruszyw naturalnych gr. 10 cm; 9)wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu; 10)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. Realizacja powyższego zakresu prac musi zostać wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w szczególności przepisów Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym. Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany będzie m.in. do: 1)opracowania i przedłożenia Zamawiającemu do zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; 2)realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową; 3)wytyczenie zakresu robót w terenie przez uprawnionego geodetę; 4)prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; 5)prowadzenie dziennika budowy; 6)przygotowania rozliczenie końcowego robót (kosztorys lub powykonawcze zestawienie kosztów i/lub kosztorys różnicowy) i sporządzenie operatu kolaudacyjnego; 7)sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą n/w załączniki do SIWZ: -załącznik nr 1 – dokumentacja projektowa -załącznik nr 2 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, W związku z zastosowaniem rozliczenia ryczałtowego zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót (załącznik nr 3), który zamawiający załącza wyłącznie w celach poglądowych i stanowi jedynie podstawę informacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach