Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 383522P w miejscowości Pakosław – ETAP II, na odcinku o długości 999mb; od km 0+000 do km 0+999, (bez skropienia warstwy podbudowy emulsją i bez wykonania nawierzchni asfaltowej) droga relacji Pakosław – Chraplewo

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64310 Lwówek, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 414 024 , fax. 614 414 212
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2
    64310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 614 414 024, fax. 614 414 212
    REGON: 53041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl; www.bip.lwowek.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 383522P w miejscowości Pakosław – ETAP II, na odcinku o długości 999mb; od km 0+000 do km 0+999, (bez skropienia warstwy podbudowy emulsją i bez wykonania nawierzchni asfaltowej) droga relacji Pakosław – Chraplewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 383522P w miejscowości Pakosław – ETAP II, na odcinku o długości 999mb; od km 0+000 do km 0+999, (bez skropienia warstwy podbudowy emulsją i bez wykonania nawierzchni asfaltowej). 1) Przedmiot zamówienia zostaje przedstawiony za pomocą projektowej dokumentacji technicznej – projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do niniejszej siwz, roboty wykonywane będą na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 25.04.2018r., zgodnie z art. 29, na podstawie art. 30 ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.) do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu. 2) Przebudowa drogi będzie prowadzona w obrębie działek nr ewid. 338 z obrębu miejscowości Pakosław, Zarządcą i właścicielem drogi jest Gmina Lwówek. 3) Wszystkie szczegóły związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym wykonanym przez Biuro projektowe STREETWISE Tomasz Rykowski, Dobrzyń 23, 13-100 Nidzica. Dokumentacja projektowa jest opracowaniem kompletnym przygotowanym na okoliczność projektowanej przebudowy (dokumentacja – projekt budowlany zostaje udostępniona na stronie internetowej zamawiającego). 2. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 3. Konstrukcję przebudowywanej nawierzchni drogi gminnej/skrzyżowania przyjęto w ETAPIE II 1) wykonanie robót w etapie przewiduje: - szerokość podbudowy zasadniczej 4,20m, - wykonanie podbudowy zasadniczej – destrukt asfaltowy gr. po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie podbudowy pomocniczej – kruszywo betonowe (gruz betonowy) stabilizowane mechanicznie 0/63 mm grubość po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kruszywa betonowego (gruz betonowy) 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr. po zagęszczeniu 20 cm. 2) Zamawiający dopuszcza alternatywną technologię: - wykonanie stabilizacji gruntu cementem na głębokość 15 cm RM 2,5-5,0 (jezdnia, mijanki, wjazdy) wraz z zagęszczeniem i profilowaniem. 3) Niweletę jezdni należy dowiązać się do istniejącego terenu. Dodatkowo dowiązać się należy do krawędzi nawierzchni bitumicznej, istniejących rzędnych uzbrojenia terenu oraz warunków gruntowych unosząc ją ponad istniejący teren. Na przebudowywanych zjazdach oraz skrzyżowaniach dowiązać się należy do istniejącego terenu/ granicy pasa drogowego. 4) Pobocza obustronne szerokości 1,00 m (lokalnie zmienne) zaprojektowano jako gruntowe z materiału pozyskanego z profilowania, wykopów oraz korytowania. Do wykonania nasypów zastosować materiał z profilowania i wykopów. Materiał powinien dodatkowo spełniać wymagania stawiane gruntom. Pozostały grunt nie wykorzystany należy rozplantować w pasie drogowym lub wywieźć na odkład na odległość do 2 km. 4. Opis ogólny planowanej przebudowy drogi 1) Przekrój poprzeczny – spadki; droga szerokości 4,00 m posiada spadek daszkowy 2,0% na odcinku prostym, na łukach poziomych zmienny według pikietażu określonego na rysunku - Plan Zagospodarowania Terenu. Mijanki szerokości 1,00 m, spadek poprzeczny jednostronny, dł. peronu 25,0 m ukształtowany skosami wjazdowym i wyjazdowym 1:2. 2) Pobocza obustronne szerokości 1,00 m (lokalnie zmienne do 0,70 m) posiadają spadek jednostronny 8,0%. Zjazdy indywidualne posiadają szerokość 4,00 m wyokrąglone łukami poziomymi 3,00 m. 3) Zjazdy indywidualne na odcinku szerokości 1,0 m od krawędzi z jezdnią powinny posiadać spadek max. 5,0% skierowany do jezdni. Skrzyżowania posiadają szerokość 4,00 m, wyokrąglone są łukami max. 5,00 m. 4) Odwodnienie - powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne drogi, zjazdów, mijanki oraz skrzyżowań. Wody opadowe odprowadzone zostaną przez obustronne pobocza szer.1,00 m, grawitacyjnie w przylegający teren. 5) Organizacja ruchu; w związku z zakresem prac oraz ich charakterem projekt zakłada wykonanie nowej stałej organizacji ruchu projektując oznakowanie początku i końca terenu zabudowanego oraz znak ustąp pierwszeństwa przejazdu (w Etapie II przebudowy nie przewiduje się wykonania powyższego). 5. Cel zamierzenia Celem zamierzenia jest przebudowa drogi gminnej o istniejącej nawierzchni z kruszywa naturalnego co wiąże się z poprawą parametrów technicznych w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni, zjazdów, skrzyżowań do przenoszenia obciążeń od pojazdów uczestniczących w ruchu. Całość zamierzenia ma na celu umożliwienie dojazdu pojazdom obsługującym okoliczne zabudowania, pola oraz udostępnienie okolicznego terenu w bezpieczny sposób osobom wypoczywającym i zwiedzającym okoliczne lasy. 6. Parametry techniczne przebudowywanej drogi: - prędkość projektowa Vmax = 40 km/h, (teren zabudowany), - klasa drogi – „L” lokalna, - obciążenie ruchem – KR1, - nacisk osi z ładunkiem – ponad 100 kN, - ilość pasów ruchu – droga jednopasmowa z możliwością ruchu w obu kierunkach, - szerokość jezdni 4,00 m na całym odcinku, - przekrój poprzeczny daszkowy 2,0% na odcinku prostym oraz na łukach poziomych zmienny, - szerokość mijanek 1,00 m, spadek jednostr. 2,0%, peron długości 25,0 m, ze skosem wyjazdowym i wjazdowym 1:2, - szerokość poboczy 2 x 1,00 m, - spadek poprzeczny poboczy 8,0%, - szerokość zjazdów indywidualnych 4,00 m, - szerokość skrzyżowań taka sama jak jezdni drogi czyli 4,00 m, - promienie wyokrąglające na zjazdach indywidualnych 3,00 m, - promienie wyokrąglające na skrzyżowaniach zmienne max. 5,0 m, 7. Przedmiary robót do wykonania obejmuje odcinek na długości od km 0+000 do km 0+999, Zamawiający przedstawiając przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej dołącza przedmiary robót do wykonania, z zastrzeżeniem, że stanowią one jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy i mają jedynie znaczenie pomocnicze w określeniu przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w przedstawionych załącznikach do siwz – projekcie budowlanym przygotowanym na okoliczność wykonania przedmiotowego zadania (inwestycji) nie są robotami dodatkowymi. 8. Parametry przedmiotu zamówienia 1) Jeżeli w projektowej dokumentacji budowlanej – projekcie budowlanym lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót do wykonania zostały przedstawione wskazania techniczne lub materiały z podaniem nazw lub producenta, lub zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie źródła, lub szczegóły procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować je jako przykładowe, zostały użyte wyłącznie w celu wskazania złożonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy – lub równoważny. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania (w tym materiały i produkty), z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych (tj. nie gorszych niż wskazane w projekcie budowlanym oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stwior) dla osiągnięcia oczekiwanej poprawnej i należytej funkcjonalności całego układu projektowanej przebudowy drogi, będącej przedmiotem zamówienia. 2) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp. 3) Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar lub materiał o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty jego szczegółowej specyfikacji itp. 5) Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi, itd. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 9. W zakres robót wchodzi także: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu i przystąpi do realizacji zamówienia będzie zobowiązany sporządzić na swój koszt projekt organizacji ruchu w obrębie przebudowywanego odcinka drogi, uzgodniony z odpowiednimi służbami (w przypadku takiej potrzeby), 2) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, 3) wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych, zabezpieczających, tymczasowych oraz wszystkie roboty odtworzeniowe i porządkowe, 4) obsługa geodezyjna, przedmiot zamówienia obejmuje obsługę geodezyjną (zamawiający nie wymaga sporządzenia mapy poinwentaryzacyjnej wykonanych robót z zakresu przedstawionego w zamówieniu) 5) projektowana przebudowa drogi (projektowane rzędne) oraz ich elementy towarzyszące należy odnieść do rzędnych istniejących już nawierzchni łączących się z projektowanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji o treści złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach